Daniel.

Daniel sin E90 325d LCI | Alt går til helvete.

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Gorg skrev:

Utrolig leit med sånne skader. Håper alt ordner seg!

På den gamle e46n var det ei dame utfor et kjøpesenter som rygget rett bak i bilen min, mens jeg satt i. 

Hun så ikke i speila, og jeg er glad for at jeg stod på hornet for hvis ikke hadde bilen mest sannsynlig rygget i meg i mye høyere fart.. Caravelle med hengerfeste er ikke noe blidt møte.

Får du leiebil gjennom forsikringa?

Jepp.. Håper jeg og :)

Mange som ikke følger med når de sitter bak rattet.

Tviler, har Kasko uten leiebil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var kjipe greier. Jeg er veldig svak for E9x karosseriet selv (har jo hatt en), men med den motoren du har i må den jo være morsomt å ratte rundt i, spesielt med manuell gir :) 

Har indirekte vært borti en lignende situasjon selv, der han jeg satt på med måtte vrenge sin E61 525d LCI borti autovernet for å unngå en som ikke overholdt vikeplikta. Kjørte etter et stykke og tuta og blinka med lysa, men han bare kjørte videre. Fikk tatt skiltnummeret og stoppa for å sjekka skaden. Ingen svar på henvendelse, så han ble anmeldt og skaden ble meldt forsikringsselskapet. Vi var to vitner, men kunne ikke brukes da vi satt i den skadede bilen. Dersom de ikke svarer på sitt eget forsikringsselskap sin henvendelse ang ulykke blir de automatisk kjent skyldig visstnok. Han nekta først, men kom på gli og gav opp og innrømte det da politet fikk blod på tann og skulle ha en oppklaring i saken.

lykke til, håper det ordner seg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjip lesing @Daniel. , dessverre skjer uhell alltid på upassende tidspunkt :( Det ordner seg som regel for greie folk, så skal du se dette ordner seg også. Siden du skal bruke den på ferie, er det noen håp om å få fikset skaden kjapt? Jeg er selv svak for E9x LCI karosseriet og håper dette går din vei. Og ja, du må fortsette å poste bilder og oppdatere tråden. Jeg er kanskje ikke den mest aktive på forumets tråder lengre, men følger med og kjekt å se folk tar vare på sine biler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, papertiger skrev:

Dette var kjipe greier. Jeg er veldig svak for E9x karosseriet selv (har jo hatt en), men med den motoren du har i må den jo være morsomt å ratte rundt i, spesielt med manuell gir :) 

Har indirekte vært borti en lignende situasjon selv, der han jeg satt på med måtte vrenge sin E61 525d LCI borti autovernet for å unngå en som ikke overholdt vikeplikta. Kjørte etter et stykke og tuta og blinka med lysa, men han bare kjørte videre. Fikk tatt skiltnummeret og stoppa for å sjekka skaden. Ingen svar på henvendelse, så han ble anmeldt og skaden ble meldt forsikringsselskapet. Vi var to vitner, men kunne ikke brukes da vi satt i den skadede bilen. Dersom de ikke svarer på sitt eget forsikringsselskap sin henvendelse ang ulykke blir de automatisk kjent skyldig visstnok. Han nekta først, men kom på gli og gav opp og innrømte det da politet fikk blod på tann og skulle ha en oppklaring i saken.

lykke til, håper det ordner seg!

Ja syns E9x tar seg godt ut med litt større motor :) Manuell er ikke helt feil på de heller, men kjenner jeg til tider savner automat. Tro det eller ei.

Såpass ja.. "Gøy" med uærlige folk som det.

Får se hvordan dette utvikler seg. Utifra hvordan motparten har oppført seg til nå, så er jeg egentlig litt i tvil om at han i det hele tatt fyller ut og sender inn noe.

8 minutter siden, Marius2002 skrev:

Kjip lesing @Daniel. , dessverre skjer uhell alltid på upassende tidspunkt :( Det ordner seg som regel for greie folk, så skal du se dette ordner seg også. Siden du skal bruke den på ferie, er det noen håp om å få fikset skaden kjapt? Jeg er selv svak for E9x LCI karosseriet og håper dette går din vei. Og ja, du må fortsette å poste bilder og oppdatere tråden. Jeg er kanskje ikke den mest aktive på forumets tråder lengre, men følger med og kjekt å se folk tar vare på sine biler :)

Ja dette var jo voldsomt til upassende og. Skulle jo liksom inn for å bytte svinghjul osv denne uken, men det kan jeg egentlig bare drite i nå. Tviler på at den blir reparert til vi skal på ferie, så må låne bil av noen.

E9x LCI er fine biler det :) Skulle gjerne hatt litt freshere farge både utvendig og innvendig, men fortsatt en fin bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 timer siden, Daniel. skrev:

Takk for det :) Ja husker å ha sett noe bilder av den.

Nei man er ikke pliktet til å fylle ut skademelding etter hva jeg kan se. Jeg har gjort det jeg skal, og vet at jeg ikke har brutt loven eller forårsaket ulykken. Han nekter på alt, lyger om flere ting, prøver å påstå at jeg har råkjørt etc.

Han er like gammel som meg (21), men fremstår som en person som kanskje ikke er helt 100% om du skjønner. Tror ikke en oppegående person hadde gjort det stuntet han forsøkte på.

Skal ikke gå så mye mer i detaljer om det her i tråden.

Du har vært maks uheldig da og møtt på feil person. Men jeg tror kanskje jeg ville ha anmeldt ham uansett, pipa får gjerne en annen lyd når polititet blir koblet inn. 

Kan være lurt å holde kortene tett til brystet foreløpig ja. 

20 timer siden, lagunilla skrev:

... Eller en Fredrik90👍

Nå har jeg ennå tilgode å være skyld i en ulykke. Men den dagen det skulle skje og det er min skyld så skal man da selvsagt ta å legge seg flat. Det er nettopp derfor Daniel har vært maks uheldig, han har møtt på en som ikke er ærlig og fornuftig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde klikka så hardt på den fyren altså, kjør på med anmeldelse som flere her sier. Kjenner jeg skal bestille dash cam så fort det lar seg gjøre, så slipper man rasshøl som det.

Heldigvis var bussjåføren som svingte ut foran meg veldig medgjørlig og la seg flat. Derav klarte jeg å holde meg ro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Du har vært maks uheldig da og møtt på feil person. Men jeg tror kanskje jeg ville ha anmeldt ham uansett, pipa får gjerne en annen lyd når polititet blir koblet inn. 

Kan være lurt å holde kortene tett til brystet foreløpig ja.

Jepp, ulykken i seg selv var visst ikke nok, måtte treffe på en skikkelig dust også. Ja vurderer å anmelde han, viser jo at han er uaktsom bak rattet når han prøver å krysse mitt felt + et kollektivfelt uten noe form for sikt over hva som kommer i mot (som i dette tilfellet var meg).

3 timer siden, Fahad skrev:

Triste greier, Daniel 🙁 Håper det ordner seg for deg.

Takk, håper jeg også :)

2 timer siden, Kristiansan'årn skrev:

Hadde klikka så hardt på den fyren altså, kjør på med anmeldelse som flere her sier. Kjenner jeg skal bestille dash cam så fort det lar seg gjøre, så slipper man rasshøl som det.

Heldigvis var bussjåføren som svingte ut foran meg veldig medgjørlig og la seg flat. Derav klarte jeg å holde meg ro.

Kan garantere deg at du hadde klikka på han kun på grunn av oppførselen hans i seg selv. Selv jeg holdt på å klikke. Første jeg så når han kom ut av bilen var det mest likegyldige ansiktsuttrykket jeg har sett på lenge.

Ja, var bra bussjåføren var grei da :) Enda mer trist med ditt uhell. Mer skade og en mye mer spesiell bil i tillegg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive