Daniel.

Daniel sin E90 325d LCI | Nyhet fra forsikringen

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Mathiseen skrev:

Triste greier... får håpe forsikringsaken går greit hvertfall:unsure:

Ja det håper jeg og. Men er stygt redd for at jeg blir uten bil en stund pga dette.... Har ikke akkurat fått inntrykk av at sånne saker går kjapt.

40 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Virkelig nedtur.. men why tungvindt? Nekter motparten skyld? 

Nekter, skylder på meg, absurde påstander osv.. Nektet å skrive under på papirer også.

Frekk i kjeften over telefon til både meg og min mor, og litt mindre tøff i trynet personlig, men fortsatt småfrekk i kommentarene.

Så ja, ser for meg at det blir tungvindt på grunn av hans oppførsel.

33 minutter siden, RemyNG skrev:

Wow åssen skjedde det? Jævla kjedelig når det skjer rett etter du får igjen bilen 

Vet ikke om jeg skal mase for mye om det før det er kommet fram til noe med forsikringen osv.

Men ja, drittkjedelig.

Jeg er egentlig en veldig rolig og avslappet person, men nå klikket det for meg, virkelig.

11 minutter siden, MGunders skrev:

Kan da ikke gå an å være så uheldig. Skjønner at du går lei når det blir slik. Håper det ordner seg. 

Tydeligvis så går det an ja. Kjørt skadefritt siden jeg fikk lappen for typ 3 år siden, med kun BMW både sommer og vinter, og så skjer dette....

Håper jeg og, men det satt en stopper for det lille av motivasjon som var igjen.

Kan og legge til at det ikke var en kjeft som gadd å stoppe å spørre om det gikk bra eller å bidra som vitne til uhellet.. Alle bare kjørte videre.

Endret av Daniel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Daniel. skrev:

Nekter, skylder på meg, absurde påstander osv.. Nektet å skrive under på papirer også.

Frekk i kjeften over telefon til både meg og min mor, og litt mindre tøff i trynet personlig, men fortsatt småfrekk i kommentarene.

Så ja, ser for meg at det blir tungvindt på grunn av hans oppførsel. 

Han var den typen jah... skulle til å spørre om ikke det var noen vitner du kunne brukt, men leser at folk tydeligvis ga blanke...

Får håpe det ordner seg kjapt, for dette er nok ikke slik en sommer bør starte. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjipt! Stå på ditt, ble påkjørt selv i fjor sommer. Og ut i fra bildene som ble tatt på ulykkesstedet kunne det se ut til det var min feil. Motparten var også vrang her, det som reddet meg var vitnene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Han var den typen jah... skulle til å spørre om ikke det var noen vitner du kunne brukt, men leser at folk tydeligvis ga blanke...

Får håpe det ordner seg kjapt, for dette er nok ikke slik en sommer bør starte.

Eneste vitne jeg har er min mor da hun kjørte en eller to biler bak meg. Hun fikk med seg ulykken og sier hun og hørte det. Men er stygt redd for at det blir brukt i mot oss (at hun er relatert til meg osv osv).

Ja nei folk var utrolig uinteressert og bare fortsatte videre. Til tross for at de måtte bremse ned akkurat når det skjedde.

Ja starten på sommeren har vel gått fra kjip til ræva hehe..

19 minutter siden, Skare1 skrev:

Utrolig kjipt! Stå på ditt, ble påkjørt selv i fjor sommer. Og ut i fra bildene som ble tatt på ulykkesstedet kunne det se ut til det var min feil. Motparten var også vrang her, det som reddet meg var vitnene. 

Jepp. Skal ikke gi meg, i hvertfall når det er så åpenbart hans feil selv om han prøvde så hardt han kunne å legge skylden på meg.

Stemmer, var vel den svarte E39en det?

Heldig med vitner du da :) Er jo gull verdt i sånne saker.

Endret av Daniel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig kjedelig, men jeg tviler ikke på at rettferdigheten vil seire til slutt. At din mor er vitne er også bedre enn ingenting. Forhåpentligvis ser selskapet fort hvem sin skyld det er, så får motparten skrike til veggen. 

M5en skal også få ny bakfanger og diffuser på forsikring, neste uke. Har Fullkasko, men ikke leiebil. Men siden selskapet foreslo at jeg tok takst/rep hos jæger og jeg da aksepterte deres forslag, så fikk jeg gratis leiebil hele tiden de har den inne. Får håpe du får til noe lignende. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
24 minutter siden, Thundercoil skrev:

Veldig kjedelig, men jeg tviler ikke på at rettferdigheten vil seire til slutt. At din mor er vitne er også bedre enn ingenting. Forhåpentligvis ser selskapet fort hvem sin skyld det er, så får motparten skrike til veggen. 

M5en skal også få ny bakfanger og diffuser på forsikring, neste uke. Har Fullkasko, men ikke leiebil. Men siden selskapet foreslo at jeg tok takst/rep hos jæger og jeg da aksepterte deres forslag, så fikk jeg gratis leiebil hele tiden de har den inne. Får håpe du får til noe lignende. :)

Ja, utrolig irriterende. Får håpe det går min vei denne gang da... :)

Å? Vært uheldig eller?

Lov å håpe at jeg får leiebil og. Hadde vært veldig hjelpsomt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ordner seg. :)

Jepp. Var hos noen venner for en del mnd siden. De har en stor asfaltert plass utenfor leiligheten og ingen gatelamper. Så ikke en dritt. Skulle bare snu og kjøre ut, men så kom det en ekkel lyd. 😛

Huseieren der hadde funnet ut at det var en god idé å sette noen mursteiner med en blomsterpotte midt på plassen der. Så den ikke i speilene. På størrelse med to 10L bøtter. Mursteinene var stablet såpass høyt at fangeren akkurat ikke gikk over, så den brettet seg over kanten, spratt og knakk. Så hele hjørnet på fangeren raknet opp og diffuseren fikk flere dype og stygge riper. 

Endret av Thundercoil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 minutter siden, Thundercoil skrev:

Dette ordner seg. :)

Jepp. Var hos noen venner for en del mnd siden. De har en stor asfaltert plass utenfor leiligheten og ingen gatelamper. Så ikke en dritt. Skulle bare snu og kjøre ut, men så kom det en ekkel lyd. 😛

Huseieren der hadde funnet ut at det var en god idé å sette noen mursteiner med en blomsterpotte midt på plassen der. Så den ikke i speilene. På størrelse med to 10L bøtter. Mursteinene var stablet såpass høyt at fangeren akkurat ikke gikk over, så den brettet seg over kanten, spratt og knakk. Så hele hjørnet på fangeren raknet opp og diffuseren fikk flere dype og stygge riper.

Såpass ja, irriterende :|

Ikke så lett å få med seg alt i mørket :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med hodet nå @Daniel.

Jeg synes det er en veldig fin og ryddig bil du har, veldig synd med skaden men det ordner seg skal du se. Jeg er jo litt svak for E90 325d da jeg eide en selv, dog ikke LCI og i den kjedelige Titansilver fargen. Supre biler dette 👍 

Så lenge du er helt sikker på at du har gjort alt riktig så kan den andre parten klage og tute så mye han orker. Er han ikke egentelig pliktet til å fylle ut skademelding? vet at han ikke er pliktet til å ta på seg skyld men skademeldingen skal fylles ut. Har han ikke gjort dette ville jeg anmeldt ham for skadeverk og for å undra seg sitt ansvar ved skade. Hva slags figur er egentelig dette? Høres enten ut som en drittunge eller ufordragelig innvandrer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 21.6.2018 at 19.33, Fredrik 90 skrev:

Jeg synes det er en veldig fin og ryddig bil du har, veldig synd med skaden men det ordner seg skal du se. Jeg er jo litt svak for E90 325d da jeg eide en selv, dog ikke LCI og i den kjedelige Titansilver fargen. Supre biler dette 👍 

Så lenge du er helt sikker på at du har gjort alt riktig så kan den andre parten klage og tute så mye han orker. Er han ikke egentelig pliktet til å fylle ut skademelding? vet at han ikke er pliktet til å ta på seg skyld men skademeldingen skal fylles ut. Har han ikke gjort dette ville jeg anmeldt ham for skadeverk og for å undra seg sitt ansvar ved skade. Hva slags figur er egentelig dette? Høres enten ut som en drittunge eller ufordragelig innvandrer.

Takk for det :) Ja husker å ha sett noe bilder av den.

Nei man er ikke pliktet til å fylle ut skademelding etter hva jeg kan se. Jeg har gjort det jeg skal, og vet at jeg ikke har brutt loven eller forårsaket ulykken. Han nekter på alt, lyger om flere ting, prøver å påstå at jeg har råkjørt etc.

Han er like gammel som meg (21), men fremstår som en person som kanskje ikke er helt 100% om du skjønner. Tror ikke en oppegående person hadde gjort det stuntet han forsøkte på.

Skal ikke gå så mye mer i detaljer om det her i tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
59 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Så lenge du er helt sikker på at du har gjort alt riktig så kan den andre parten klage og tute så mye han orker. Er han ikke egentelig pliktet til å fylle ut skademelding? vet at han ikke er pliktet til å ta på seg skyld men skademeldingen skal fylles ut. Har han ikke gjort dette ville jeg anmeldt ham for skadeverk og for å undra seg sitt ansvar ved skade. Hva slags figur er egentelig dette? Høres enten ut som en drittunge eller ufordragelig innvandrer.

... Eller en Fredrik90👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig leit med sånne skader. Håper alt ordner seg!

På den gamle e46n var det ei dame utfor et kjøpesenter som rygget rett bak i bilen min, mens jeg satt i. 

Hun så ikke i speila, og jeg er glad for at jeg stod på hornet for hvis ikke hadde bilen mest sannsynlig rygget i meg i mye høyere fart.. Caravelle med hengerfeste er ikke noe blidt møte.

Får du leiebil gjennom forsikringa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive