Daniel.

Daniel sin E90 325d LCI | Nyhet fra forsikringen

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Daniel. skrev:

Hvem? Meg og motpart?

Nei vet ikke hva som skjer der enda. Regner med Forsikringen skal prøve å finne ut av noe etterhvert som jeg får levert bilen inn.

Ser ikke poenget med å prøve å kontakte han når han ikke viser evne til å oppføre seg som en voksen person.

Jepp tenkte på deg og motparten. 

Nei du gjør nok smart ved å la forsikringa ta seg av den jobben. Tenkte kanskje karen hadde blitt litt mer "våken", men det er tydeligvis ikke tilfellet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Tenkte kanskje karen hadde blitt litt mer "våken", men det er tydeligvis ikke tilfellet.

Nei det ser ikke sånn ut.

Satser på at forsikrings folkene ser hvem som har skyld i denne saken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at den bolten til løpehjulet som knakk av er en som ble byttet i 2016 🙃

Mystisk.

Ellers så lå jeg merke til noe jeg tydeligvis klarte å overse når jeg kjøpte bilen. Bilen er utstyrt med klimakomfort frontrute, men min mangler det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist dette  uhellet ditt Daniel.

Alltid ett drittmenneske som må ødelegge .

Håper dette går iorden for deg sånn at den kan gi deg fortsatt glede :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har levert bilen inn for takst og reparasjon nå, så får vi se om det er verre enn det ser ut eller ikke. Han nevnte noe om at hvis man treffer "rett" med bjelken bak fangeren så kan det oppstå skade på rammevangen eller noe slikt. Om det er overdrivelse eller ikke vet jeg ikke. Får se hvor lang tid dette tar.

Syns motoren er blitt enda mer kakklete/tikkende, men mulig det kan være fordi den har stått lenge nå uten bruk, og i tillegg var kald.

20180713_135948.thumb.png.970007dd93ffdd84bd9f565248ac7e40.png

Jævla svær de i3ene :P

Ellers så var visst felgene mine ferdige på lakk nå, så må få plukket de opp snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått et litt dårlig bilde av to av Style 63 felgene med ny farge. Har ikke fått sett de personlig enda, så vet ikke om jeg er 100% fornøyd med fargevalget :-k:-k Får nok et helt annet inntrykk når de kommer på bilen. Er en BMW farge, faktisk :)

36292077_1807197702673462_8830942077610098688_n.thumb.jpg.c98c55e42c014d7be239c03f33c8227e.jpg

Så.. Yay or nay?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, papertiger skrev:

Kan godt bli yay det! Blir spennende å se de på bilen, blir ofte en helhet i det da :) 

Jepp, satser på at jeg ikke gikk på en smell nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive