Daniel.

Daniel sin E90 LCI

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Frode D skrev:

Har du fått montert AP nå? Hvordan er det å kjøre med i så fall? :) 

Som sagt lengre opp så er det montert nå ja :)

Jeg har ikke fått kjørt så alt for mye pga manglende EU, men så langt så er jeg fornøyd. Er komfortabelt nok til at det funker bra på en daily.

Hvordan det er når det kommer til "stance" å ha lav bil med hjul ut i skjermkanten vet jeg ikke. Godt mulig det er noe likt Supersport med litt for myk bak, men.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaah, jeg misforstod. Trodde du kun hadde montert bak. Men det høres jo lovendes ut det du skriver.

Er ikke ute etter noe ekstremt på E91, bare at jeg får fin høyde. Får bestille et sett på mandag. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, Frode D skrev:

Aaah, jeg misforstod. Trodde du kun hadde montert bak. Men det høres jo lovendes ut det du skriver.

Er ikke ute etter noe ekstremt på E91, bare at jeg får fin høyde. Får bestille et sett på mandag. :)

Hehe åja :P Framme var montert først, står i det lengste innlegget.

Ja jeg er fornøyd i hvertfall. Men så har jeg og veldig begrenset erfaring med coilovers :)

Nei regner nesten med at du skal ha noelunde brukbar høyde siden det er en bruksbil. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen godkjent senket, og bilen er EU :)

Siden jeg var på klippelisten måtte jeg levere inn skiltene, kjøpe prøveskilt, kjøre på verksted å ta etterkontroll også tilbake til Biltilsynet å hente ut igjen skiltene :lol: Kjørt fram og tilbake idag. Var kanskje 15 minutter igjen til stengetid.

Eneste er at jeg fikk mangellapp for sot på siderutene framme, så det må jeg få av, også en tur opp igjen på Biltilsynet :P

20180514_124245.thumb.png.af86d189994bb93e9db281a3f6976189.png

Så handlet jeg noen rimelige felger.. SYKT originalt valg, men har så mye utgifter at jeg må ha noe billigt. Nå må jeg bare bestemme meg for dekk dim og hvor store spacers jeg skal ha.

20180514_154942.thumb.png.e97e9dd4abefc7b703308d478264d769.png

Endret av Daniel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 minutter siden, sAlnes skrev:

Godt å høre det endelig ble i orden med denne :D 

Yes.. Tok sin tid :P Litt av hvert som gjenstår, men nå er den i hvertfall lovlig å kjøre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var bra.

Synd å la en sånn bil bli stående ,men sånn er det av og til for alle meg inkludert .

Nå kan du kose deg med bilen igjen og det er unner jeg deg .:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, sveigis skrev:

Dette var bra.

Synd å la en sånn bil bli stående ,men sånn er det av og til for alle meg inkludert .

Nå kan du kose deg med bilen igjen og det er unner jeg deg .:)

Jepp :)

Den har heldigvis ikke stått alt for mye i ro heller, har kjørt den av og til for å vaske den blant annet, selv om det egentlig er fy-fy når den ikke er godkjent..

Jepp, men er litt som må ordnes før jeg kan kose meg skikkelig med den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilt litt småtteri til bilen nå  :) Noe filtre og en mutter til ene tårnlageret (de tre 13mm) da den ene forsvant under montering av coilovers :ph34r: Ligger sikkert i bunnplaten..... Eller så har den falt ut for lengst :lol:

000.PNG.e0cea99038246d3e869324b32ae3457c.PNG

Bestilte og nye LED grøftelys pærer da det opprinnelig stod Xenon i, noe jeg ikke ville ha. Hadde noe halogen pærer liggende i bilen, men den ene var jo gåen :P Så nå blir det pærer som står i stil med angel eyes.

Skal snart bestille LUK clutch kit (med svinghjul osv) også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig å få det i orden med skilter på. Da er det bare å få brukt den mest mulig hehe. 

Er jo stress å være avhengig av prøveskilt😅

Blir spennende å se med led grøftelys👌

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive