Recommended Posts

4 minutter siden, Gorg skrev:

Litt vanskelig √• se, ta bilde igjen med dagslys imorgen ūüėÉ

Tok ett med lys men s√• ikke s√• bra ut det heller :P Kulen og mansjetten ser bra ut sammen n√•r den st√•r i n√łytral, men blir litt √•pning mellom kulen og mansjetten n√•r den st√•r i gir.

20171109_173334.thumb.png.da8a32d8a54c9db8130263f024804357.png

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Bra oppgradering Daniel!!

P√• f√łrste bildet ser det bra ut i mine √łyne, men om det er en glippe n√•r den er i gir er det litt kjedelig.

Det som gir¬†st√łrst forandring¬†√• oppgradere i interi√łret er rattet og girkulen, n√• som du har M-sport rattet og f√•tt p√• ZHP er du i m√•l der ;)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Nei var ikke helt bra det ūüėÉ Du har ikke vurdert alcantara? Hadde det p√• E46n og det var ganske pent. Ogs√• til¬†h√•ndbrekket

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, Carlsius skrev:

Bra oppgradering Daniel!!

P√• f√łrste bildet ser det bra ut i mine √łyne, men om det er en glippe n√•r den er i gir er det litt kjedelig.

Det som gir¬†st√łrst forandring¬†√• oppgradere i interi√łret er rattet og girkulen, n√• som du har M-sport rattet og f√•tt p√• ZHP er du i m√•l der ;)

Hehe, ZHP kule var planen lenge f√łr jeg handlet bilen :lol:

Ja var ikke helt perfekt. Men likte ikke mansjetten så godt heller, så lurer på om jeg bare må bite i det sure eplet å klippe i den originale mansjetten. Den ser mye bedre ut og er litt lengre.

Rattet er riktig, så manglet bare ZHP kulen ;) Den originale er jo grei nok, men er ikke helt fan av formen på den.

3 minutter siden, Gorg skrev:

Nei var ikke helt bra det ūüėÉ Du har ikke vurdert alcantara? Hadde det p√• E46n og det var ganske pent. Ogs√• til¬†h√•ndbrekket

Bilder er virkelig en svakhet hos meg :P Vet ikke om kameraet på mobilen min er så mye å skryte av uansett men..

Vel, egentlig ikke. Kanskje om jeg hadde alcantara interi√łr. Jeg liker mansjetten som er p√• original kulen, men liker liksom ikke √• √łdelegge noe som er i orden hehe. Men m√• vel bare hoppe i det. Litt usikker p√• hvordan jeg skal gj√łre det da. Brette toppen inn, og feste med strips under eller noe slikt?

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Ble br√•tt v√¶romslag her i dag s√• da m√•tte vinterhjul p√• :) Tok f√łrst min mor sin bil og min etterp√•.. En smule sliten n√•r jeg var ferdig :lol: M√•tte til med planke for √• f√• jekken under ogs√•. Litt "ekstra jobb" men gikk fint.

20171110_184340.thumb.png.2902f6c816daeb9bda1d135babd82144.png
20171110_181249.thumb.png.567a5d753267bb37a1871cbc50fa6017.png

Så til slutt et bilde med alle hjul på :) Nå var bilen LITT mindre svart :P

20171110_204335.thumb.png.049288244660b27b40804fd6a2efcf91.png

MEN, syns dette settet lagde mer st√ły enn sommerhjulene.. Og begynte br√•tt √• knirke mye n√•r jeg rattet fram og tilbake.. Rart.
Mulig coilovers ikke likte √• bli l√łftet p√•? :P Eller er det rattstamme som plutselig ville lage lyd?

Igjen så får jeg beklage de ræva bildene.. Galaxy S6 sitt kamera er tydeligvis ikke mye å skryte av.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Ble veldig bra det :) Anbefaler √• skaffe deg lavprofilsjekk. Ofte p√• tilbud til rundt tusenlappen og gj√łr den prosessen der veldig mye lettere, haha.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
8 minutter siden, Gabz skrev:

Ble veldig bra det :) Anbefaler √• skaffe deg lavprofilsjekk. Ofte p√• tilbud til rundt tusenlappen og gj√łr den prosessen der veldig mye lettere, haha.

Haha ja, har tenkt p√• det :P Men ble litt s√•nn br√•tt hastverk i dag. Var jo liksom h√łst i g√•r hahah.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Selv om jeg egentlig liker utseende p√• bilen n√• med alt i svart, s√• kj√łpte jeg noen brukte nyrer med krom kant i tilfelle jeg fikk lyst til √• bytte :)

20171111_193048.thumb.jpg.deb9fd817020bb5b3a78cfe3af2d151a.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, Daniel. skrev:

Selv om jeg egentlig liker utseende p√• bilen n√• med alt i svart, s√• kj√łpte jeg noen brukte nyrer med krom kant i tilfelle jeg fikk lyst til √• bytte :)

20171111_193048.thumb.jpg.deb9fd817020bb5b3a78cfe3af2d151a.jpg

Flott bil Daniel, ville satt på de nyrene med en gang jeg!

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
13 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Flott bil Daniel, ville satt på de nyrene med en gang jeg!

Takk!
Hehe, skj√łnner at jeg er veldig alene om √• like den looken :P F√•r se neste uke om jeg gidder √• bytte de. :)

Redigert av Daniel.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Litt sent ute her jeg da, men grattis med flott bil! Har hatt samme modellen selv (bare i puslete 320d-utgave). Og svart er ikke kjedelig, det kler ca alle biler, eneste negative er at det må vaskes hele tiden! ;)

Og veldig usikker p√• disse nyrene, jeg synes det er fint i helsvart ogs√•, men p√• svart bil funger krom ogs√•. Du f√•r bytte innimellom for g√ły. :D

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, Frode D skrev:

På svart bil er krom-nyrer finest.

Jeg flyttet over innmaten fra performancenyrene, slik at jeg fikk kromkant med blank svart innmat. Finere enn matt svart.

Ja det er jo et alternativ ogs√• :) F√•r se hvordan jeg gj√łr det.

3 timer siden, macrorain skrev:

Litt sent ute her jeg da, men grattis med flott bil! Har hatt samme modellen selv (bare i puslete 320d-utgave). Og svart er ikke kjedelig, det kler ca alle biler, eneste negative er at det må vaskes hele tiden! ;)

Og veldig usikker p√• disse nyrene, jeg synes det er fint i helsvart ogs√•, men p√• svart bil funger krom ogs√•. Du f√•r bytte innimellom for g√ły. :D

Takk for det! :) Hehe ja, er litt annerledes enn en 320D :)

De blir lett skitten ja.

Er det jeg tenker også. Liker det i helsvart, men liker og med krom kant. :P

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.