Gå til innhold

Ny høyttaler til F30


 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en F30 328i (uten HK), og har plutselig fått en lyd som virker å være et basselement som har tatt kvelden (se bilde). Det er såpass tydelig at den må byttes. Noen som vet om dette kan fikses på egenhånd, eller bør den inn til mer kyndig personell (les Bilia etc) ? Hvis det kan fikses på egenhånd, noen som har erfaring med dette, og hvor man evt kan kjøpe inn dette? Har folk forresten opplevd at høyttalerne tar kvelden på en 5år gammel bil? Er ganske sikker jeg ikke har spilt for aggressivt, og det skjedde 'over natten' uten at jeg vet når/hvorfor det skjedde....

IMG_1172.JPG

Endret av KHE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Høyttaler i dør byttes enkelt ved å ta av dørtrekket.
Søk på Bavsound BMW F30 på Youtube så finner du videoer som viser hvordan dette gjøres.

Edit:
Delnummer på front midrange speaker stereo system er 65139264943.
Kan jo hende du finner noe brukt/på høggern. Samme høyttaler er brukt i F20/F21/F22/F23/F30/F31/F34/F87 (non-H/K)

 

Endret av OveN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har du garanti igjen på bilen? Jeg har fått byttet begge høyttalerne i fremdørene på garantien pga de har sprukket. Den første merket jeg ved at det kom vann inn dørken og ned på gulvet på passasjersiden. Den andre bare sluttet å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...