Gå til innhold

BMWCCN


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Er det mange her inne som er medlem?

Nytt år og ny BMWCCN kalender er rundt hjørnet, og i den forbindelse tenkte jeg å informere litt om medlemskapet hvis man ikke allerede er medlem.

Det koster 550,- å være medlem pr år, og det inkluderer et par flotte blad, Fahrfreude, samt kalender som straks er klart til print. :) 

Hentet fra nettsiden deres http://bmwccn.no/

Sitér

BMW Car Club Norway er norges offisielle BMW-klubb, godkjent av BMW AG. Vi jobber hardt for å tilby det aller beste til våre medlemmer og for at nettopp du skal få mest mulig utbytte fra ditt medlemskap. Her er noen av fordelene du har ved å være medlem i BMW CCN:

– Du får delta på treff som stadig arrangeres over hele landet.

– Du er automatisk medlem av en distriktsklubb dersom det er en i ditt distrikt.

– Du kan velge å være med i en eller flere undergrupper uten ekstra kostnad.

– Du får medlemsbladet Fahrfreude 2 ganger i året.

– Du får rabatter hos våre mange samarbeidspartnere.

– Du får svært god veteranforsikring gjennom LMK som BMW CCN er medlem i.

Og mye, mye mer!

Et medlemskap i BMW CCN koster kun 550,- per år! Velkommen i klubben!

Her kan nevnes av rabatter: 

Sitér

Felgretting Alnabru - 15% på alle tjenester

Fireball Norge - 25- 30 % medlemsrabatt

Swissvax - 10 % på alle produkter

De fleste merkeverksteder - 15% på orignale BMW deler, og 15% på arbeid. som Billia, Bilinord, Bavaria

GS Bildeler - – 10% på arbeid– 15% på originale deler– 20% på alternative deler

Koed - – 10% på brukte deler– 2-12% på nye deler.

Scandicshine - 10% på alle produkter

Arctic Detailing - tilbyr hele 25% på alle tjenester. 

og mye mer

Har ikke noe annen tilknytning til BMWCCN enn at jeg selv er medlem og er delvis med på å lage neste års kalender. :) 

bmwccn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Dweezil skrev:

Er medlem! Man skal ikke bruke særlig mange kroner på BMW-relatert utstyr og tjenester før medlemsavgiften er tilbakebetalt i form av rabatter.

Enig! En service så er det tjent inn.

Fant ut at jeg ikke trengte å være Detailers Club Norway VIP medlem lengre, da det meste av rabatter på bilpleie er inkludert i BMWCCN medlemsskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, E.H.D skrev:

Men hvordan får vi de debattene i nettbutikker? Har ikke sett noen rabattkoder. 

Du er medlem?

Du må laste ned Gnist appen og logge deg inn, der finner du rabattkodene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Medlem her også og sitter i styret i Rogalandsavdelingen som Medieansvarlig :)

Vært i styret nå i to år og går inn i det tredje nå over nyttår. Hadde også  en styreøkt på 4 år var det vel på midten av 2000-tallet. 

Vært medlem siden 2001.

 

Hvordan er det med denne kalenderen @Gorg? Plukker du/dere ut selv og bruker egne bilder eller kan andre medlemmer også få mulighet til å bidra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, StigJ skrev:

Medlem her også og sitter i styret i Rogalandsavdelingen som Medieansvarlig :)

Vært i styret nå i to år og går inn i det tredje nå over nyttår. Hadde også  en styreøkt på 4 år var det vel på midten av 2000-tallet. 

Vært medlem siden 2001.

 

Hvordan er det med denne kalenderen @Gorg? Plukker du/dere ut selv og bruker egne bilder eller kan andre medlemmer også få mulighet til å bidra?

Jeg har ikke noe med BMWCCN annet enn at jeg bidrar til kalenderen og er selv medlem, opprettet tråden for å få litt mer oppmerksomhet på hva medlemsskapet inneholder og kanskje få flere medlemmer i klubben. Jo fler jo bedre :) 

 

Er redaktøren som styrer utvalg av bilder til kalenderen. 

Her oppe i nord er det bare aktivitet i Mo i Rana, ingen aktivitet i Bodø.. så skulle gjerne ha blitt noe endring med det.

Bra at det er litt aktive medlemmer her inne også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gorg skrev:

Jeg har ikke noe med BMWCCN annet enn at jeg bidrar til kalenderen og er selv medlem, opprettet tråden for å få litt mer oppmerksomhet på hva medlemsskapet inneholder og kanskje få flere medlemmer i klubben. Jo fler jo bedre :) 

 

Er redaktøren som styrer utvalg av bilder til kalenderen. 

Her oppe i nord er det bare aktivitet i Mo i Rana, ingen aktivitet i Bodø.. så skulle gjerne ha blitt noe endring med det.

Bra at det er litt aktive medlemmer her inne også! 

 

Ah. Trodde kanskje du hadde en fot innafor produksjonen/layout. Får høre med Tor Arne om det bare er å sende inn for medlemmer hvis de ønsker å bidra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, StigJ skrev:

 

Ah. Trodde kanskje du hadde en fot innafor produksjonen/layout. Får høre med Tor Arne om det bare er å sende inn for medlemmer hvis de ønsker å bidra.

 

 

Du får høre neste høst, er nok for sent mtp denne kalenderen. 

Men det er nok mulig å sende inn bidrag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...