Gå til innhold

BMWCCN


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Med fare for å fremstå som surpomp. (Noe min kone mener jeg er): Var medlem i flere år, men meldte meg ut, da man stort sett får samme (eller bedre) rabatt ved å styre storhandelen inn mot kampanjer. Hovedgevinsten med BMWccn-medlemskap slik jeg ser det er at de er flinke på treff, spesielt opp mot banekjøring. Så har du preferanser i den retningen (hvilket jeg ikke har), er det gunstig å være medlem.  Har også fått med meg at den såkalte 02-gruppen (om den fortsatt heter det?) var en fin arena for de med gamle biler, men den var aldri relevant for meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, scoot skrev:

Som ferskt medlem - får vi også den kalenderen nå på nyåret? For den hadde passa fint på kontoret. :shock:

Hei.

Send mail til redaktøren på fahrfreude@bmwccn.no og spør han om det. Så kan han sjekke i medlemsregistret.

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 316 skrev:

Flott kalender og mange bra medlemsfordeler ☺️

Ja helt enig 😃

Kalenderen ble utsatt igjen, pga sykdom på trykkeriet, men er ventet til å komme veldig snart 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *MrB* skrev:

Med fare for å fremstå som surpomp. (Noe min kone mener jeg er): Var medlem i flere år, men meldte meg ut, da man stort sett får samme (eller bedre) rabatt ved å styre storhandelen inn mot kampanjer. Hovedgevinsten med BMWccn-medlemskap slik jeg ser det er at de er flinke på treff, spesielt opp mot banekjøring. Så har du preferanser i den retningen (hvilket jeg ikke har), er det gunstig å være medlem.  Har også fått med meg at den såkalte 02-gruppen (om den fortsatt heter det?) var en fin arena for de med gamle biler, men den var aldri relevant for meg.  

Ikke glem at man får rabatter hos forhandlere også. Der har medlemskapet mitt allerede betalt seg inn igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *MrB* skrev:

Med fare for å fremstå som surpomp. (Noe min kone mener jeg er): Var medlem i flere år, men meldte meg ut, da man stort sett får samme (eller bedre) rabatt ved å styre storhandelen inn mot kampanjer. Hovedgevinsten med BMWccn-medlemskap slik jeg ser det er at de er flinke på treff, spesielt opp mot banekjøring. Så har du preferanser i den retningen (hvilket jeg ikke har), er det gunstig å være medlem.  Har også fått med meg at den såkalte 02-gruppen (om den fortsatt heter det?) var en fin arena for de med gamle biler, men den var aldri relevant for meg.  

Skal litt til for å bli stemplet surpomp her inne :) Vet om en som har gjort det litt vanskelig for seg, men er jo helt greit å ytre sine meninger her.

Det er jo ganske mye fordeler, trenger for eksempel ikke DCN (detailersclubnorway) medlemsskap, for mye av bilpleieutstyret får man like godt rabattert med BMWCCN medlemsskapet.

Syns at forumet til BMWCCN er dødt, skjer ikke mye der akkurat. Men fine blad og kalender blir det. Syns kalendern er verdt halve medlemsavgiften!

Handler man BMW deler eller drar man innom forhandlern på verksted så får man 10-15% rabatt på dette. Og da er avgiften fort spart inn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Geir Anders skrev:

Fine bilder, hver for seg. Men en kalender med 70% svarte biler.... tja, kunne vel gjort det bedre.

Er vel ganske lik den reelle fordelingen i Norge. De fleste Bmwer er vel sort. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...