Gå til innhold

HJELP! Lekkasje..?


Stein-98
 Share

Anbefalte innlegg

Ooookei, så en liten oppdatering. Fekk CO-testen min, og prøvde meg på det i forgårs, men ble ikke klok på det, enten fordi eg har gjort det feil, fordi det er "crap" eller fordi jeg faktisk ikke har CO i radiator. Eneste er at jeg prøvde etterpå å holde den bak eksosen, og merket ikke forskjell på væsken da heller, noe jeg skulle gjort ganske raskt, så vet ikke om jeg har gjort noe feil :/

Deeeerimot synes jeg nå at både oljenivå og kjølevæskenivå holder seg stabilt (har gjort over en uke nå), så har en ide om at dette eg har puttet i (Bar's Leaks produktene i olje og radiator) kan ha begynt å virke litt inn nå - men bilen ryker fortsatt en god del.

Tenker å prøve å skifte toppdekselpakningen, kan det hjelpe på røyken? Og så også få takk en litt grundig vask rundt eksosmanifold osv, hvor det er litt olje"søl", som forhåpentligvis gjør slutt på den brendte oljelukten eg kjenner i bilen mens eg står stille.

Innvendinger? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
På ‎19‎.‎11‎.‎2017 den 19.45, Øyvind.J skrev:

Toppdekselpakning vil ikke ha noe med røyklegginga å gjøre. Desverre.

Om Co-tester ikke skifta farve når du satt rett på eksos er jo spesielt. Hvordan tester har du kjøpt?

 

Hehe, og har du hatt mange våkenetter av å ikkje få svar på denne, kan eg da fortelle deg at bilen og alle problemer blei solgt vidare som vinterbil til ein billig penge...den gikk på dynga i slutten av mars.

Er nå tilbake på forumet, da eg har blitt den glade eigar av ein ny e39 528i, og her har vi dog ingen lekkasjer, hehe! :D Men, joda, nokon småhindringar å teste IQ-en sin på høyrer jo med...

Endret av Stein-98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...