FredrikWake

Takstativ vs randonee-ski

Recommended Posts

Hei!

Skal gå til innkjøp av takstativ til min E61, og lurer på om noen har erfaringer med noe lavtbyggende som kan festes på rails. 
Har breie randonee-ski som er nødt til å legge dobbelt, og dersom det er FOR lavtbyggende vil bindingene ta borti taket. Får bare plass til 2 breie par dersom dem ikke legges dobbelt.
Har sett litt på whispbar med thule extended, men det er eventuelt snakk om millimeterklaring her, så jeg vil forsikre meg før jeg bestiller noe.
Jeg vil for alt i verden unngå å bestille et høyt stativ med GOD klaring...

Noen som har erfaring? :)

Redigert av FredrikWake

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
14 timer siden, Gorg skrev:

Blitt e61 på deg? :) 

Vært innom Autoparts å hørt? 

Ja, ble visst det :) Har snakket med dem ja, og egentlig bestemt meg for Thule Extended skiholdere. Nå må jeg bare finne ut hvilket stativ jeg skal ha. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Har også nesten samme problemstillingen som deg. Tror jeg ender opp med Whispbar flush pga gummilistløsningen deres, og Whispbar skiholder da denne kan tiltes opp i ene enden relativt enkelt ved høye bindinger (f.eks. ved to snowboard sandwichet sammen). Jeg tror de fleste skiholderene kommer med klosser for konstant høyere montering, vertfall gjør Whispbar sin det. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
22 timer siden, papertiger skrev:

Har også nesten samme problemstillingen som deg. Tror jeg ender opp med Whispbar flush pga gummilistløsningen deres, og Whispbar skiholder da denne kan tiltes opp i ene enden relativt enkelt ved høye bindinger (f.eks. ved to snowboard sandwichet sammen). Jeg tror de fleste skiholderene kommer med klosser for konstant høyere montering, vertfall gjør Whispbar sin det. 

Skjønner!  Så bra ut på bilder ihvertfall :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   0 medlemmer