Gå til innhold

Fiks av tanker eller fuelcell? Bmw e21


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Hoooi!

Da kom punktet hvor jeg ble luta lei av bensinlekasjer. Bilen står på lagring enda men har irritert meg i tankene lenge. Var å ordnet meg skruplass igår så nå burde det bli orden på nyåret. MEN! Jeg leter etter pene bensin tanker eller om noen har informasjon ang godkjenning av fuelcell, plassering av fuelcell, hva som evt trengs osv.. Renn på med info om du har. Er allerede i samtale med bt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, TRF skrev:

Dette vet jeg desverre ikke noe om. Men hvorfor ikke bare kjøpe ny tank? Er det ikke å få fått I?

Jo er å få tak i men de har en pris ferdig her på 12-15k... så litt vel stor utgift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er ikke direkte gratis med en bra fuel cell og tilbehør (pumper, tanker slanger, arbeid etc) heller. Jeg ville ikke tatt bryet med fuel cell i en bil som skal kjøres som vanlig gatebil med mindre man sliter med mating på banekjøring (og da finnes det fortsatt andre løsninger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fuelcell med pumper etc kom på 11.000 kr. Så jeg hadde kjøpt ny originaltank. Må tenke på at e21 er skjeldent og originalitetsfaktoren er det som gjør at den holder seg. Ja det er penger, men sånn er det... du kan jo eventuelt sjekke om e30 tank passer sånn ca? Eller blir det jalla jalla det og?

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Evopower skrev:

Min fuelcell med pumper etc kom på 11.000 kr. Så jeg hadde kjøpt ny originaltank. Må tenke på at e21 er skjeldent og originalitetsfaktoren er det som gjør at den holder seg. Ja det er penger, men sånn er det... du kan jo eventuelt sjekke om e30 tank passer sånn ca? Eller blir det jalla jalla det og?

Har sett på e30 tank og den er hel desverre samtidig som den er opp-ned i forhold til e21 sin desverre..

42 minutter siden, TRF skrev:

Tja, er ikke direkte gratis med en bra fuel cell og tilbehør (pumper, tanker slanger, arbeid etc) heller. Jeg ville ikke tatt bryet med fuel cell i en bil som skal kjøres som vanlig gatebil med mindre man sliter med mating på banekjøring (og da finnes det fortsatt andre løsninger).

Nei gratis er det ikke men tenkte det kunne være en bedre løsning for fremtiden også mtp eventuelle oppgraderinger senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...