Gå til innhold

BMW 328i (F30) - 2012. Problem med panseret


x-files
 Share

Anbefalte innlegg

På denne modellen så åpner man panseret ved å dra i panserhendelen (inne i bilen) 2 ganger.  Da skal det bare være å åpne panseret uten å gjøre noe mer (det er altså ingen hendler eller tilsvarende som må berøres).  Nå går ikke dette.  MEN hvis man er 2 stykker så får  man åpnet det på følgende måte:  Èn drar i panserhendelen inn i bilen 2 ganger - ved siste 'dragning' så står den andre ute foran panseret og løfter opp panseret når pendelen holdes inne for siste gang.  Da går panseret opp.

Jeg har hatt bilen på Bavaria - der sa de at panserwiren måtte byttes (kr 5.800,-).  Men når jeg var på Bilia (i forb med noe annet) så ba jeg de se litt på det.  De sa at det var wiren som lå løst og at det bare var å sette den på plass.  Men det hjalp ikke.  Nå er de veldig i tvil om det er panserhengselene eller panserwiren som er problemet.  Hvis det er panserhengselene så koster det ca 3.500,-.  Men jeg kan jo ikke bare prøve masse forskjellig når det er såpass dyrt.

Noe som har opplevd noe tilsvarende?  Eller har et tips?  Så ville jeg blitt veldig glad... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...