Gå til innhold

Navigasjons problemer på bmw e91 2005


Anbefalte innlegg

Hei, har en bmw 320dat e91 2005 mod som jeg kjøpte på auksjon, da denne bilen har byttet spiller slik at en pioneer dab spiller står i, men navigasjonskjermen er helt død, kan spilleren være grunnen til at navigasjonskjermen er død? Å kan jeg kjøpe orginalspiller for og kanskje få liv i nav skjermen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert ar det er årsaken. Ccc trenger ”cdspilleren”hovedenheten da dette er den som gir signaler til skjermen og denne er koblet på hjulet som styrer idrive. Vis jeg hadde står i samme situasjon så hadde jeg vurdert og få tak på en cic hovedenhet med dab.(finnes mange uten dab, så finn en med dab når man først tar innvesteringen) så hadde jeg smelt inn combox for ad2p streaming av musikken. Dette må kodes inn i bilen slik at det virker, samme må du vis du bare har ønske om og bytte til orginal enhet. Derva likegreit og ta oppgradering i sammeslengen, kostnadsmessing ca 20 000 vil jeg tippe med oppgradering med brukte enheter. Nye vil jeg tippe rundt 50 000. Så kanskje like greit og ha det som står der. Spørs hva du vil legge i det og hvor mye bilen er hvært for deg. Er det en 318d så ser jeg ikke noe økonomisk gevinst i det. Er det en 325/330 så begynner det og bli lønnsomt og få den i orginal stand😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...