Gå til innhold

Interoperativ software


xracer
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt tidligere en komplett pakke med Standard Tools, DIS v44, DIS v57 og SSS Progman v32. Hver av disse er i en egen VM. Selger har 100% tilbakemelding fra kjøpere ( ikke bare kjøp av software da). Instruksjoner er rotete synes jeg og det første jeg finner er at alle VM'er har adminbeskyttet OS (XP), så får ikke installert drivere heller. Det jeg finner er at jeg må starte INPA VM'en først for å få tilgang til Diagnostic head programmet da det bare er installert der. Starter det der og starter så en ny VM hvor den da faktisk bruker Diagnostic head i den andre VM'en. Det er greit, men måtte jo gjette meg fram til at det var slik det skulle brukes. Det som er spørsmålet nå er, når jeg plugger i K+DCAN kabelen så finner jo INPA VM'en hardware, men plukker jo selvfølgelig en default ikke komplett driver til den. Kan jo ikke komme til å installere de vanlige driverne for disse kablene. Hvordan er det ment dette skal fungere? Er det mulig for VMWare å bruke driverne i Host OS direkte eller? Skjønner ikke dette opplegget jeg. Er ikke noe Adminpassord å få tak i sier selger. Er sikkert ikke bruk for det heller hvis man bare finner ut hvordan dette skal brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...