Gå til innhold

Eisenmann e46 330i


bmw1969
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp. Gå for race. Det høres litt voldsomt ut på kald motor, men helt rolig når bilen er varm. Det gir et fint lydbilde på hele registeret. Har hatt mitt i 4 år nå og ikke noe problem på EU eller ved teknisk kontroll.  

Skal du bare ha bakpotten eller tenker du hele settet? Jeg har selv hele settet og angrer ikke på at jeg tok det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fidelio skrev:

Jepp. Gå for race. Det høres litt voldsomt ut på kald motor, men helt rolig når bilen er varm. Det gir et fint lydbilde på hele registeret. Har hatt mitt i 4 år nå og ikke noe problem på EU eller ved teknisk kontroll.  

Skal du bare ha bakpotten eller tenker du hele settet? Jeg har selv hele settet og angrer ikke på at jeg tok det. 

Tenkte hele anlegget fra catene. Hvordan blir lyden med bare bakpotta????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bmw1969 skrev:

Tenkte hele anlegget fra catene. Hvordan blir lyden med bare bakpotta????

Det kan jeg ikke si noe om.  Eisenmann Har mer "grom/dypere" lyd i forhold til Supersprint f.eks, som har mer den "snerr" lyden du kanskje ser etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en E46 325ci med Eisenmann Sport :) Utrolig pen lyd, har en kompis som kjører en 323ci med samme potta, samme lyden i den :) Skal finne frem en video jeg tok i fjor sommer av den, litt senere.

IMG_7800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...