Gå til innhold

MB Consulting


Nikolaisen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner godt til han :) Han er veldig til å stole på. Har handlet to biler hos han, veldig fornøyd begge ganger. Pappa har også handlet bil hos han noen ganger. Aldri vært noe problemer med bilene. Men når dette er sagt, var alle bilene i høyere prisklasse, så vet ikke om hvordan det er å handle billig bruktbil hos han. 

Endret av stoltbmwelsker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det florerer av naive bruktbilkjøpere der ute som tror de får en fabrikksny Kia med 7 års garanti når de kjøper en rælete E60 eller E90....Moralen er at man ikke burde stole på internett-anmeldelser fra noobs som ikke har peiling, ta heller en tur å se an bilen og selger/utsalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 minutter siden, Werther skrev:

Det florerer av naive bruktbilkjøpere der ute som tror de får en fabrikksny Kia med 7 års garanti når de kjøper en rælete E60 eller E90....Moralen er at man ikke burde stole på internett-anmeldelser fra noobs som ikke har peiling, ta heller en tur å se an bilen og selger/utsalg.

Hvis du sikter til meg så mener jeg det samme som deg. Så klart kan man legge litt i hva folk sier om en bruktbilbutikk. Handler mer om hvis man finner flere dårlige kommentarer mot bedriften, men i dette tilfellet her er det en dårlig erfaring. Meg selv og familien har handlet en del biler av han. Om jeg husker rett så omsatte han 200+ bruktbiler i året. Han tar biler i innbytte i alle prisklasser. Om han ene som har en negativ erfaring har kjøpt en bil til 20 tusen og regnet med at alle skal være i tipp topp stand, så er det slike folk jeg mener man ikke skal legge for mye i.  

Endret av stoltbmwelsker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, stoltbmwelsker skrev:

Jeg kjenner godt til han :) Han er veldig til å stole på. Har handlet to biler hos han, veldig fornøyd begge ganger. Pappa har også handlet bil hos han noen ganger. Aldri vært noe problemer med bilene. Men når dette er sagt, var alle bilene i høyere prisklasse, så vet ikke om hvordan det er å handle billig bruktbil hos han. 

👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...