sveigis

Mini Sveigis sin e34 525tds. Veien tilbake.Spm om lading og batteri.

Anbefalte innlegg

Får ta en oppdatering jeg å siden jeg ikke er så veldig flink til å skrive på bimmers.. men nå har vi kommet sykt langt og det er utrolig morro å bla igjennom tråden fra starten av og se hvilke forandringer det har blitt. Dette hadde aldri gått uten min pappa som har stått på uansett vær og temperatur! Får aldri sagt det mange nok ganger hvor takknemlig jeg er for all hjelpen din! ❤️ Nå venter vi bare på et 2 forsøk på automatkassen og satser på at ikke utfallet blir som sist, men det positive er at det er håp iallefall! :) Slenger med et bilde tatt for noen dager siden! 36743303_1762691533808888_7002781555781271552_n.jpg.a5abcf7632eb0c8217ce52e65e3e0f06.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for flotte ord datteren min 😃

Ja vi skal nok få den opp og gå meget straks .

Akkurat nå denne uken , følte pappa sveigis for litt TDS pause .😀

Men du vet , plutselig står han på hode ned i denne sære samtidig flotte gamle enken 😃

Og da skjer ting veldig fort .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On Thursday, July 12, 2018 at 20.23, Shattered skrev:

Moro å se mini her også! :D 

Det er moro å se eier pludre ned noen ord.

Ja som sagt er det bitte litt stille her nå pga at han som har delekassen er på ferie ogckommer hjem til fredag.

Så da blir den hentet og ventilhuset blir skrudd av og montert igjen på girkassen som står i bil.

Blir det spennende eller?

Tittet på tripteller og rakk å kjøre 1 km med den før den ikke ville mer .Men en km er bedre enn ingenting.

Skal til med ny eksos og på den og lurer på om jeg skal skru av turbo og bytte litt slanger og div.

Ser den svetter på den lille slangen som har med olje og gjøre .Sånn må man jo ha iorden.

Tilslutt må jeg si at de felgene som Mini har kjøpt ,løftet utsendeet flere hakk.

Og desto gøyere er det å se når man kommer kjørende ,at der står en hel Tds ikke noe rusten rææl med presenning over tak pga lekkende panorama,ødelagte nivådempere osv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive