Vmyrhaug

Alpina b10 biturbo resturering.

Recommended Posts

Noe letting av bil pågår! Fy hvor mye rust jeg finner...

Passasjerside gulv bak og foran blir byttet, førergulv er dårlig. Bakant begge kanaler er å kappe ut, begge fremskjermer er kjeks i nedre kant, alle brakketter til nivåregulering bak er brune, så her blir det storjobb..

20171214_234734.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
2 minutter siden, Gabz skrev:

Her må det følges med. Denne gikk vel i Follo? Hvor går den nå? 

Bilen har vel vært landet rundt som jeg forstår. Nå er den på Oppdal, sørtrøndelag. Og er under full resturering. Denne kjøpte jeg for 2 år siden ca, med motorhavari og noe rust under. Var mye mere rust enn jeg trodde! 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Haha, skjønner. Godt å høre at du tar i et tak og setter den i stand, en så grom tralle fortjener litt kjærlighet :) Blir fort mer enn forventet når man iverksetter gravingen, dessverre. Mye rusting innenfra. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Men er verdt å redde denne bilen:-) var under denne for 13 år siden på emmsport i trondheim. Og siden har denne vært drømmebilen min. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Gabz skrev:

Haha, skjønner. Godt å høre at du tar i et tak og setter den i stand, en så grom tralle fortjener litt kjærlighet :) Blir fort mer enn forventet når man iverksetter gravingen, dessverre. Mye rusting innenfra. 

Fikk kontakt med en på face, den har visst stått ute ved ett skur i 6år.. samt den hadde stått ute hos han jeg kjøpte den av å.. å trolig vært brukt på norsk vintervei.  Ingen av delene er noe medisin mot rust. Samt den har noen skikkelige bulker under, å der det har startet å ruste...

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, liffi skrev:

Se her ja💪🏼 Bra du lagde tråd og ikke dette facebook fjaset. Skal følges med her. Tøff bil 

Måtte da nesten høre etter:-) 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå