Gå til innhold

BBS CH 19’’ ØNSKES KJØPT


Eddy`s
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kjøpt meg 3 stk felger og mangler en framfelg.

Ønsker dermed å kjøpe 1 stk BBS CH 19’’ 5x120 et35 8.5 bredde.

Eller... 

2 stk 19’’ i noe lik størrelse som overfor...

Trenger ikke nødvendigvis være «strøkne» ettersom at jeg har innsett at dette er ikke særlig lett å finne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ch004 du er på jakt etter ch strekker seg fra ch001-ch009. Det er nok ebay som er tingen på de som har gått ut av produksjon, evt så kan du sende en mail til baanvelgen og høre om de kan skaffe erstattings felg, det hender at de har noen single igjen for erstatting,  bekjent fikk bestilt ch004 derfra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for svar!

CH004 det er snakk om ja!

Har klart å spore ned en plass som kan skaffe, men ble ikke akkurat billig så ville først prøve lykken her før evt kjøp..

On 8.1.2018 at 0.50, Sand1 skrev:

Er det ch004 du er på jakt etter ch strekker seg fra ch001-ch009. Det er nok ebay som er tingen på de som har gått ut av produksjon, evt så kan du sende en mail til baanvelgen og høre om de kan skaffe erstattings felg, det hender at de har noen single igjen for erstatting,  bekjent fikk bestilt ch004 derfra 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster kling dessverre vil(kvalitet koster) tippe 1 felg av ch004 kommer på rundt 5-6 lapper en plass, kostet rundt 4 når de var tilgjengelige, er ikke så lenge siden de gikk ut, så det var bra med felger rundt om 2016 men brått på slutten av 2016 ble det stille. Men er vært og prøve mulig blocket vis du skal ha dem klin orginale. men er skjeldent noen vil selge 1 vis de har 4. polen kan kanskje være et alternativ, men da kan de være rettet og sveiset samt lakket(er pulverlakk orginalt på bbs CH det er i vært fall det de markedsfører med) og det er ikke sikkert det er samme fargen. spørs litt hvor nøye du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eid flere sett med BBS CH. Og siste sett med 4 stk ch004 8.5x19 5x120 slet jeg veldig med å få solgt. Ingen interesse nesten.

Fikk tilslutt 4000kr for de. 

Ser flere sett med 18 har lagt på finn siste tiden uten å bli solgt. 

Men er jo som alt annet, ved rett kjøper er de verdt en god del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for svar!! 
Etter mye leting så ble det bare bestilt 1 stk ny felg, utrolig nok så gikk det enda å få tak i det, men fikk beskjed om at det var veldig begrenset antall igjen... (Bil og anleggsdekk, Lura, som klarte å skaffe det, VELDIG bra service også!!)

On 18.1.2018 at 20.52, Sand1 skrev:

Det koster kling dessverre vil(kvalitet koster) tippe 1 felg av ch004 kommer på rundt 5-6 lapper en plass, kostet rundt 4 når de var tilgjengelige, er ikke så lenge siden de gikk ut, så det var bra med felger rundt om 2016 men brått på slutten av 2016 ble det stille. Men er vært og prøve mulig blocket vis du skal ha dem klin orginale. men er skjeldent noen vil selge 1 vis de har 4. polen kan kanskje være et alternativ, men da kan de være rettet og sveiset samt lakket(er pulverlakk orginalt på bbs CH det er i vært fall det de markedsfører med) og det er ikke sikkert det er samme fargen. spørs litt hvor nøye du er.

On 18.1.2018 at 22.17, bimmerfun skrev:

Jeg har eid flere sett med BBS CH. Og siste sett med 4 stk ch004 8.5x19 5x120 slet jeg veldig med å få solgt. Ingen interesse nesten.

Fikk tilslutt 4000kr for de. 

Ser flere sett med 18 har lagt på finn siste tiden uten å bli solgt. 

Men er jo som alt annet, ved rett kjøper er de verdt en god del :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...