Gå til innhold

E36 M60B40 Ess Vortech V3 - ny info 16.04 ..


e30_joakim
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Hvorfor bygger du rørramme front 😊? Er det pga plass?

Riktig :P  Kompressorn bygger såppas mye så jeg måtte ta vekk orginale frontplata ( den er jo skrudd ) 

kappet rammevangene og sveits på plater der. Og rør derfra og ut til orginale fanger feste foran. Så da kan jeg skru av fanger feste + feste oppe skjermen som skal bli skrudd. Så da kan jeg løfte av hele er planen :)

 

bilder kommer når jeg har bygd mer. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde fra hvordan den står nå :)

Røde slanger fikk jeg med kompressorn når jeg kjøpte den , så det blir byttet ut med svart :) 

trenger også litt tips til hva jeg kan gjøre med lykter. for de har jeg ikke sjangs å få på.

ser man får kjøpt plater av glassfiber men da har man jo ikke lys i det hele tatt... Ønsker å ha lys så jeg har muligheten å ta den på prøveskilt å eventuelt prøve den på veien - sånn ca lovlig :) ikke at det er noe vei bil men ja muligheten til å bare test kjøre den.

 

om noen har Oneblock lykter som er av plastikk å ikke glass så er jeg inntresert. Vet om en som kun har brukt plastikken og modifisert lyktene ...

 

 

 

IMG_0448.thumb.JPG.3b1c94f7c4e923e9a43e8d6afb3a2e27.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei,

som nevnt - er på hus titting ( visninger )  og samboer jobber ofte så skrur ikke vær dag. Det kommer bilde oppdatering i kveld / morgen.

Hele rør ramme fronten måtte kappes av å bygges ny - da jeg fikk ingen radiator til å passe. Det ble Cosworth radiator som er bred med lav. Bestilte 4 meters silikon slanger som er bøyelige fra Turbofun.no - så håper dette går i hop nå .. står egentlig kun på kjølinga nå..

 

Belter er kjøpt og montert - Kompressorn og chippen er montert. Start og prøvd litteran så ser ut til å funke bra ! 

 

Fikk hentet enda ny 30 dekk / felg om søndagen ( en på facebook fra Jessheim som la ut ) så nå har jeg rundt 50 dekk med felg :P 

 

GOD oppdatering kommer med bilder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten film snutt etter prøve kjøring :)

 

Fler av dere er sikkert på facebook å fikk med dere at jeg la den ut for salg på Fredag egentlig kun for å sjekke om noen er inntreserte. 

Det er mye jobbing både på meg og samboer + at vi har en gutt som nevnt. Vi har søkt barnehage men det er ikke inntak før august. 

Solgte huset i November å nå bor i vi kjellern hos svigers. Så når samboer jobber å jeg jobber så passer de han :)

Det blir litt liten tid til skruing + at vi er på bolig jakt. Det er stor sannsynlighet at det blir endel oppussing da prisene i Fredrikstad er høye..

 

Kom en å bydde meg 85 000.- på lørdag - han tok med seg bilen å alle delene ....... :(  

 

MEN frykt ikke ...  Har kommet over en E39 M5 med ESS kitt til en bra sum. Så får vi se om det dukker opp noe snart :)

for liksom brukt en bil med skilt mer enn en banebil ... 

 

Lar tråden stå åpen - så dukker det kanskje opp en annen bil snart :)  

 

Filmen er på "lukket" område :D   går veldig bra !  nye eier kan glede seg til å ta den på bane - han hadde datasprut på hylla til V8 så det blir nok klem i den :)

 

IMG_0591.mp4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Gabz skrev:

Synd å høre at den er solgt, men høres jo også ut som et enda tøffere prosjekt er på vei inn :) Gratulerer med salg og forhåpentligvis kjøp. 

Det blir veldig mye skruing og lite kjøring når det ikke er skilter - pluss alt over som nevnt :P 

 

snuser litt på E39 M5 med Ess som jeg har kommet over til en grei pris - med skilter :) så vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...