Gå til innhold

Wide|Low M2. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Må vel holde noe liv i tråden her.
Bilen befinner seg i Polen as we speak. Der får bilen "widebody" kit montert. M2en blir ca 3cm breiere forran og 3-4cm bak /på hver side). Skal også bygge noen felger til den på mål. Har funnet meg 2 felger som skal settes sammen til eget design. Så blir det kanskje gjort annet div detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Må vel holde noe liv i tråden her.
Bilen befinner seg i Polen as we speak. Der får bilen "widebody" kit montert. M2en blir ca 3cm breiere forran og 3-4cm bak /på hver side). Skal også bygge noen felger til den på mål. Har funnet meg 2 felger som skal settes sammen til eget design. Så blir det kanskje gjort annet div detaljer.

 

uu9pmDP.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Gabz skrev:

Ooh, spennende! Er det noe spesielt kit eller er det mer custom-opplegg? Hva slags felger har du i tankene?

Det er et kit som skal monteres. Innholder skjermer forran og bak, samt frontleppe, sideskjørt extensions og diffuser addons. 

Felger er litt for tidelig å avsløre endå, siden eg ikk veit korleis designet kommer til å være endå:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Det er et kit som skal monteres. Innholder skjermer forran og bak, samt frontleppe, sideskjørt extensions og diffuser addons. 

Felger er litt for tidelig å avsløre endå, siden eg ikk veit korleis designet kommer til å være endå:) 

Fet bil og kule planer! 

Jeg lurer på, hvordan er det med godkjenning av luftunderstell og bredding? Finnes kanskje ikke noe TUV på slikt men biltilsynet er kanskje blitt litt mer fornuftige med den nye blå-regjeringa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mr.Wreckless skrev:

Fet bil og kule planer! 

Jeg lurer på, hvordan er det med godkjenning av luftunderstell og bredding? Finnes kanskje ikke noe TUV på slikt men biltilsynet er kanskje blitt litt mer fornuftige med den nye blå-regjeringa?

Luftunderstell fåes med TÜV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, danskiii skrev:

Luftunderstell fåes med TÜV.

Det er vel berre TA Technix som har TÜV? Ingen med vettet i behold kjøper TA Technix når dei skal ha seg luftunderstell, ihvertfall om det er like imponerande som coilover-setta deira 😅 Men eg meiner å ha lest at ein kanskje skal sleppe TÜV på senk i framtiden så lenge setta er ordentleg laga og ein har papir på ting som fjørrater osv.

Sjøl er eg litt skeptisk til den påstanden og molbulandet Norge, men eg kan jo alltids ta feil 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RF91 skrev:

Det er vel berre TA Technix som har TÜV? Ingen med vettet i behold kjøper TA Technix når dei skal ha seg luftunderstell, ihvertfall om det er like imponerande som coilover-setta deira 😅 Men eg meiner å ha lest at ein kanskje skal sleppe TÜV på senk i framtiden så lenge setta er ordentleg laga og ein har papir på ting som fjørrater osv.

Sjøl er eg litt skeptisk til den påstanden og molbulandet Norge, men eg kan jo alltids ta feil 😅

Airlift har da også TÜV, samt bilstein sitt er vel også det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Airlift har da også TÜV, samt bilstein sitt er vel også det.

Åjasso? 🤔 Nytt for meg, men hey, slikt kan ein lika 😄 Airlift hadde ikkje TÜV for ca 2 år sidan då dei ikkje treng TÜV borti Junaiten. Uansett så er jo det gode nyheiter 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...