Gå til innhold

Wide|Low M2. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Fahad skrev:

100% strøken utvendig og innvendig. Du har gjort et godt kjøp. Syns den ser utrolig bra ut i sort 😊 Få på M Performance grill på den, så blir fronten enda hissigere. De originale felgene kler bilen veldig bra..trenger kun spacere og litt senk.

Høres veldig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis. :D får møtes en gang og ta litt bilder!

Ler litt av at det er andre enn meg også som kommenterer hvor ofte du bytter bil. Men denne gangen tipper jeg du blir fornøyd og beholder den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frode D skrev:

Grattis. :D får møtes en gang og ta litt bilder!

Ler litt av at det er andre enn meg også som kommenterer hvor ofte du bytter bil. Men denne gangen tipper jeg du blir fornøyd og beholder den.

Du skulle bare vist kor mye mine venner mobber meg for det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Freakshow skrev:

damn! gratulerer med grom bil! :D m2 er grisefete!
men ikke manuell? trudde alle disse kom i manuell xD
jaja tok vist feil xD

Av alle m2/m3/m4 på finn så var det 2stk som var manuell😅 sku gjerne hatt det, men får ikk alt på bruktbil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Geir Anders skrev:

Gratulerer med fet bil! Enda en M2 her inne.. akkurat roa M2 suget litt etter å ha fått fiksa litt småting på min familieracer, men nå kom det tilbake igjen gitt. Hørtes ut som en OK kjøretur hjem :)

Desverre så er det ikke blitt noe tur heim endå. Orker ikke handle vinterdekk OG har bare 9 dager fri i januar og jobbe heile febuar, så henter ikke bilen før mars. Forhåpentligvis så er det kjørbar føre heim då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å vente lenger. Iom det var lønning idag og det er kjekt å ha deler klare når eg får henta bilen, så blei det bestilt følgende:

Karbon spoiler som er høgere enn orginal for å fikse litt på M2 hekken

Karbon m3/m4 style mirror cover

Gloss black nyrer. 

Delene ankommer i slutten av januar-midten av febuar. Får se om det blir bestilt noe meir denne mnd. Skulle gjerne fått solgt m3en før eg begynner på større kostnader.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...