Gå til innhold

Wide|Low M2. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, awt skrev:

Selv om jeg neppe hadde gjort disse tingene med en slik bil selv, må jeg si bilen din har blitt meget vellykket! :)

Blir spennende å se når/om den blir ferdig. 😛

Hehe. Nei, di fleste er nok uenig i det meg og feks @Frode D gjør med bilene våre. Var spent og skeptisk til luft men føler lite til ingen forskjell ift coilovers. I helga kunne eg ta Tørvikbygd-Jondal ferje som eg måtte unngå med senka bilar:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, ogee1 skrev:

Utrolig fett!

Hvordan er kjøreegenskapene med luft, tenker spesielt på hard kjøring på svingete vei? Og hvor høyt får du den på maks?

Det er stilt inn på mjukast, og den er grei å kjøre. Behagelig og passe stiv. Har kjørt den litt aktivt på svingete vei og den holder seg fint i svingene. Vil egentlig ikk si det er noe forskjell ift coilovers eg hadde på før:) når bilen er hevet max så er den høgere eller like høg som originalt. Usikker om eg har bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
4 timer siden, StigJ skrev:

Må vel være den bilen du har hatt i ditt eie lengst av alle :lol: Viser vel bare at M2 er meget gromt og undertegnede kunne svært gjerne hatt en slik en. 

 

Snart hatt den 1 år, så begynner å være rekord. Om været holder seg og di ikk salter så tar eg meg kanskje en Haugesund tur. Treffes kanskje? @magneten med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...