Gå til innhold

Wide|Low M2. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Walkabout skrev:

Råflott bil og lekre bilder! Nå må du bare skaffe deg slike reflektor-erstattere fra IND :D 

https://ind-distribution.com/product?sku=R01-1-1000-01

Hadde eg ikk hatt svart bil så hadde eg nok bestilt di, men "lite synlige" ift prisen. Blir nok foliering. Frakt fra IND er så dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg denne tråden av en eller annen grunn. Det må være en av de tøffeste M2ene jeg har sett. Sykt fet i helsvart! Gitt de øvrige delene og hjulene osv du har bestilt skjønner jeg ikke hvorfor du kjiper på reflektorer fra IND, men men, det viktigste er at de og blir svarte :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, macrorain skrev:

Har ikke fått med meg denne tråden av en eller annen grunn. Det må være en av de tøffeste M2ene jeg har sett. Sykt fet i helsvart! Gitt de øvrige delene og hjulene osv du har bestilt skjønner jeg ikke hvorfor du kjiper på reflektorer fra IND, men men, det viktigste er at de og blir svarte :D 

Hehe. Grunnen er vel at frakten er dyrere enn selve delene, og då føler eg det blir litt bortkastet når eg kan få di foliert gratis neste gang eg skal til Haugesund for soting av andre ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.7.2018 at 0.13, Saltkjelen skrev:

Sinnssyk bil! Jeg tror også grill-reflektorene ville gitt et helt annet inntrykk av hekken enn det refleksene (og folierte som sådan) gir. Har du vurdert å tone ned blinklysene i speilene for å få de mer M2 look-a-like?

Di blinklysa har eg faktisk ikk tenkt på. Skal legge til vurdering når eg soter ting:) tusen takk for fine ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...