Gå til innhold

angel eyes ringer


Beste e46 STV
 Share

Anbefalte innlegg

hei, jeg har da som mange andre folk installert angel eyes på min bme e46 2000 modell. har bare installert ringer, ikke noe projektor. jeg har lest mye rundt om dette blir godkjent på eu kontroll eller ikke. hva skal eventuelt til for å godskjenne det? må på eu innen juni.

dette er ringene jeg har bestil, fant ut at jeg ikke har HID, så den to av ringene er litt små så må få bytta ut de med noen større senere: https://www.ebay.ca/itm/4PCS-CARCHET-Angel-Eyes-3528LED-60-SMD-Halo-Light-for-BMW-E36-E38-E39-E46-5W/332461092455?hash=item4d6839ae67:g:a3wAAOSwo4pYmThQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE blir ikke godkjent om du ikke kan dokumentere at det er TUV godkjent og CE merket.

Tror fortsatt du vil få problemer da det ikke er typegodkjent på noen e46. Og man skal iflg kjøretøyforskriften ha to parklys, ett i hver lampe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt enig.

Hadde Umnitza ringer på min e46, som så nesten orginalt ut. Er så fælt å se på når de ikke passer, er for stor osv.. 

Hvis du får tak i CE merket ringer så skader det ikke å prøve :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Depo Angel Eyes på min E36(jada, fyfy idag, men i 2006 var det in). De brydde seg ikke om AE på EU-kontrollen da. Jeg vet de har skjerpet kontrollene siden den gang, men om du har ringer som passer og det kan se nogen lunde originalt ut vil jeg nok tro bilen passerer. Med mindre du møter på en vrangpeis av en kontrollør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jeg hadde Depo Angel Eyes på min E36(jada, fyfy idag, men i 2006 var det in). De brydde seg ikke om AE på EU-kontrollen da. Jeg vet de har skjerpet kontrollene siden den gang, men om du har ringer som passer og det kan se nogen lunde originalt ut vil jeg nok tro bilen passerer. Med mindre du møter på en vrangpeis av en kontrollør...

Fikk ikke godkjent i EU kontrollen i 2009-2012 en gang. Mye styr å åpne lyktene å ta de ut for å få det godkjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjennom min gamle E36 med CCFL ringer. 9/10 tilfeller er ok (erfaringsmessig). Oftest henger de seg bare oppi hvis lyse/ne ikke virker, virker alt blir som oftest alt ok.
Men er du skikkelig redd, tar du bare å kobler ut ringene og setter inn igjen T5 parklys pæren til den dagen bilen er på PKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Reef89 skrev:

Fikk gjennom min gamle E36 med CCFL ringer. 9/10 tilfeller er ok (erfaringsmessig). Oftest henger de seg bare oppi hvis lyse/ne ikke virker, virker alt blir som oftest alt ok.
Men er du skikkelig redd, tar du bare å kobler ut ringene og setter inn igjen T5 parklys pæren til den dagen bilen er på PKK.

er det lenge siden du tok kontroll på bilen? så du regner med det går fint om det er gjort på en ordentlig måte og det funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Beste e46 STV skrev:

er det lenge siden du tok kontroll på bilen? så du regner med det går fint om det er gjort på en ordentlig måte og det funker

Var i 2007.
Men siden jeg skrev erfaringsmessig mener jeg at jeg kjenner fremdeles folk den dag i dag og de siste årene som fremdeles har slike biler går de gjennom uten noe tull med parklys, som er blitt ringer i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...