Gå til innhold

Bakrutespoiler


Eirikw93
 Share

Anbefalte innlegg

Kan være fint om bilen også har litt flere sportslige detaljer. Er bilen helt standard ellers synes jeg ikke denne gir så mye.

Hadde en slik på E60, festes bare med dobbeltsidig teip ja. Bare sørg for å bruke en god teip, nok med teip og ikke minst at det er rent og tørt før du monterer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Walkabout skrev:

Kan være fint om bilen også har litt flere sportslige detaljer. Er bilen helt standard ellers synes jeg ikke denne gir så mye.

Hadde en slik på E60, festes bare med dobbeltsidig teip ja. Bare sørg for å bruke en god teip, nok med teip og ikke minst at det er rent og tørt før du monterer :) 

Eneste sportstlige detaljene jeg kan skilte med må vel bli M-sport, men føler liksom denne hadde passet godt inn. 

Regner med da at denne kun blir festet på bakruten og ikke selve taket? Ganske greit visst den en dag skal av igjen, drar jo ikke akkurat lakk av bakruta heller :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med M-sport og tilhørende felger så passer den fint inn :) 

Stemmer at den festes på selve ruta, så ikke noe problem med å potensielt dra av lakk.

PS. Sjekk eBay for alternativer, der kan du også få ferdig lakkert til en slikk og ingenting!

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Walkabout skrev:

Ja, med M-sport og tilhørende felger så passer den fint inn :) 

Stemmer at den festes på selve ruta, så ikke noe problem med å potensielt dra av lakk.

PS. Sjekk eBay for alternativer, der kan du også få ferdig lakkert til en slikk og ingenting!

Skal sjekke opp der :) ! Takk for tips!

Får prøve å finne noe 3M teip som er tynn og holdbar så blir det nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...