Gå til innhold

E91 LCI Le Mans blå - Selges, link til Finn.no


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Daniel. skrev:

Var kanskje litt anonymt, men jeg syns det ble fint jeg :) 

Men mulig det hadde vært litt annerledes om det var de med svarte detaljer? Disse her blir kanskje en anelse "for lik" Style 167?

Anonymt er fint det, men de ser veldig kantete ut i forhold til resten av bilen...

Ja, kanskje de ligener på bilder, men de er ikke veldig lik i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Carlsius skrev:

Utrolig lekker har denne bilen blitt. Midt i blinken for mine øyne :) 

Takker! Den kommer seg nå. Men føler jeg har mer å gå på når det kommer til hjul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Frode D skrev:

Anonymt er fint det, men de ser veldig kantete ut i forhold til resten av bilen...

Ja, kanskje de ligener på bilder, men de er ikke veldig lik i virkeligheten.

Kanskje. Syns i hvertfall det ble pent (nok) :)

Har ikke sett de i virkeligheten, så godt mulig det bare er noe jeg innbiller meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent med style 437 synes jeg! Både klassisk og moderne på en gang. Husker du hva som er spesifikasjon på felgene, altså bredde og innpress? Søster vurderer style 437 på sin (dog replica og den sorte versjonen) så hadde vært interessant å sammenligne for å sjekke at fitment virker greit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Walkabout skrev:

Ble pent med style 437 synes jeg! Både klassisk og moderne på en gang. Husker du hva som er spesifikasjon på felgene, altså bredde og innpress? Søster vurderer style 437 på sin (dog replica og den sorte versjonen) så hadde vært interessant å sammenligne for å sjekke at fitment virker greit :) 

Orginale 437 er 9x19 et29 og 10x19 et40. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Walkabout skrev:

Ble pent med style 437 synes jeg! Både klassisk og moderne på en gang. Husker du hva som er spesifikasjon på felgene, altså bredde og innpress? Søster vurderer style 437 på sin (dog replica og den sorte versjonen) så hadde vært interessant å sammenligne for å sjekke at fitment virker greit :) 

Takk!

Dimensjonene stemmer som E.H.D skriver. Jeg syns de sitter fint foran, men bak er de litt langt inne. Skal kjøpe nye bolter idag og montere 10mm spacer sånn at de sitter jevnt. Kunne med fordel valgt 235 og 265 da det er litt mer strekk enn planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, E.H.D skrev:

Orginale 437 er 9x19 et29 og 10x19 et40. 

Takker! :) 

1 time siden, Frode D skrev:

Takk!

Dimensjonene stemmer som E.H.D skriver. Jeg syns de sitter fint foran, men bak er de litt langt inne. Skal kjøpe nye bolter idag og montere 10mm spacer sånn at de sitter jevnt. Kunne med fordel valgt 235 og 265 da det er litt mer strekk enn planlagt.

Fine greier, da bør iallfall dimensjonene til replicaene passe på bilen (19x9.5 ET43 og 19x8.5 ET 35), selv om det kan bli pent med spacer både bak og foran sikkert :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Walkabout skrev:

Takker! :) 

Fine greier, da bør iallfall dimensjonene til replicaene passe på bilen (19x9.5 ET43 og 19x8.5 ET 35), selv om det kan bli pent med spacer både bak og foran sikkert :) 

Det bør gå helt fint ja. Ville sett an med klaring til dekk og så evt kjøpt spacere etterpå om det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.5.2018 at 15.32, Daniel. skrev:

Se der ja :) Ble bedre nå

Takk!

4 timer siden, Saltkjelen skrev:

Herregud, dette er jo oppskriften på den perfekte E91. Både speilene og felgene sitter som et skudd! 😮 

Takk for det! Typisk at når jeg begynner å bli fornøyd så finner jeg en F31 jeg har lyst på... Tenke tenke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sveigis skrev:

For en deilig 91 du har .

Akkurat etter boken.

Gøy å følge bilene dine her.:)

Ps ,denne fargen,er det den samme som feks e60 M5 har ?

Takk, det er kjekt å høre! :) 

Jeg tror ikke den er levert standard på E60 M5. Et kjapt søk viste Monaco og Interlagos Blue som valg på E60 M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...