Gå til innhold

E91 LCI Le Mans blå - Selges, link til Finn.no


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Daniel. skrev:

Gratulerer med ny bil :) En smule misunnelig på fargen :P

Ble nice med fjernet visker bak 👌🏻

Dumt spørsmål, men hva menes med PDC i vertikal modus? 

Takk!  Å få bort viskeren gjør mye. :) 

Det var kanskje litt dårlig skrevet, men det betyr at man snur vinkelen på bilen på skjermen. Originalt på E90 så står bilen sideveis (som er veldig ulogisk). Dette bildet er fra en X3, men det er samme vinkel på min nå.

IMG-20120422-00087.jpg

9 minutter siden, fupsaker skrev:

Flotte oppgraderinger du gjør! :) Og fin bil, ikke minst! Savner min E91, egentlig.. 

Takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gorg skrev:

Gratulerer med flott brukis :D 

Du gjør skam på mange når du gjør så mye fine oppgraderinger på den! 

Takk for det! :D liker å endre små detaljer til det bedre.

-

Idag kom det en grill i posten, så da var det rett ut og montere. Tok sjansen på en "double slat" grill fra ebay til 350kr. Overraskende god passform på den. Nå er det bare diffuseren igjen så er alle de sorte detaljene på plass. Hvis ikke jeg bestemmer meg for å lakkere innmaten i lyktene sort også. :-k

Noen kjappe bilder av skitten bil med ny grill:

25904619598_0d37f81147_b.jpg

38878003105_7b3b7cba90_b.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frode D skrev:

Takk!  Å få bort viskeren gjør mye. :) 

Det var kanskje litt dårlig skrevet, men det betyr at man snur vinkelen på bilen på skjermen. Originalt på E90 så står bilen sideveis (som er veldig ulogisk). Dette bildet er fra en X3, men det er samme vinkel på min nå.

Åja sånn ja.. Har egentlig aldri tenkt over det :P

Ble tøft med de nyrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Daniel. skrev:

Åja sånn ja.. Har egentlig aldri tenkt over det :P

Ble tøft med de nyrene :)

Merket det etter at jeg fikk M3, at bilen stod "riktig" vei der.

18 minutter siden, Anders B skrev:

Hei, hvor kjøpte du glass pluggen til bakluka og hvordan festet du den? (lim kanskje)
Link til nyrene du kjøpte? :)

 

LINK til glassplugg. Jeg kjøpt med ruterens og svart rutelim, og det kom på ca 300kr totalt. Du må kutte/slipe bort gummipakningen som ligger nedi ruta for å få i glasspluggen. Jeg brukte tapetkniv og mye tålmodighet for å få det til.

LINK til nyrer.

16 minutter siden, awt skrev:

«Må» vel bytte til vindusviskerspak fra e90/e92/e93 nå. :P

Ja, hvertfall nå siden du sa det..... ](*,) Vet du om hele denne rattmodulen (slepering?) må byttes for å få varme i ratt også? Det er noe jeg savner, så kunne kanskje prøvd å finne en som har det hvis jeg skal montere det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Conquest skrev:

Fjerne de tre oransje diodene i frontlys. (Husker du hva det heter i Carly menyen) Takk

Den heter noe med side marker LED.

Kan du være så snill å fjerne siteringen av alle bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frode D skrev:

Ja, hvertfall nå siden du sa det..... ](*,) Vet du om hele denne rattmodulen (slepering?) må byttes for å få varme i ratt også? Det er noe jeg savner, så kunne kanskje prøvd å finne en som har det hvis jeg skal montere det senere.

Jeg tror den må det. mener på det ikke var noen ledige pinner i min 1-serie-ring ihvertfall, så jeg måtte bytte ring når jeg monterte M Performance-rattet (de bruker ring fra e70 X5 med noen ekstra kontakter). Jeg lurer på om jeg har en slik ring liggende enda, da jeg plutselig hadde to. Mener på de er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, awt skrev:

Jeg tror den må det. mener på det ikke var noen ledige pinner i min 1-serie-ring ihvertfall, så jeg måtte bytte ring når jeg monterte M Performance-rattet (de bruker ring fra e70 X5 med noen ekstra kontakter). Jeg lurer på om jeg har en slik ring liggende enda, da jeg plutselig hadde to. Mener på de er like.

Jeg fant hele modulen med slepering og hendler til E90 på ebay, så mulig jeg bare bestiller der. Gidder du sjekke om du har?

Søkte litt opp og fant info om ettermontering :

heated steering wheel
clock spring 61 31 9 169 765
clock spring 10-pin socket - 61 13 6 954 518 10
steering column lower cover 61319174337
button with wire - 61319143639

Skjema for LCI:

steeringwheelheater.thumb.png.f503c6532b70fe9983f3ca9a4ab1bb8f.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...