Gå til innhold

E91 LCI Le Mans blå - Selges, link til Finn.no


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Daniel. skrev:

Jepp :) Kjenner ikke noen i nærheten som har senket E9x LCI da?

Nei syns det høres litt rart ut, så får satse på at de er like :) Hvis ikke må jeg vel valse og :|

Mulig det er noe forskjell med E92 ja, de har jo litt annerledes design.

Da er det nesten enklere å ta ut fjæren og jekke opp hjulet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Monterte speil og takspoiler igår. Takspoileren må limes på nytt, da den løsnet på ene siden.

Er hvertfall meget fornøyd med M3-look speilene. Liker at de har utformingen til E92 M3 men dekselet går hele veien rundt slik som på F80 M3.

38820475060_77ab39d5fd_k.jpg

39734983495_00fcff2024_k.jpg

38820474780_00cd1e738d_k.jpg

Godt å få bort dumbo-ørene. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Dette må være en av de peneste replica-speilene jeg har sett. Ser virkelig bra ut!

Nå er det bare å bestille @ahj :)

Nå har jeg dårlig erfaring med replica, men dette så ganske så bra ut. :) 

@Frode D Er disse til pre face speilene eller til facelift? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Dette må være en av de peneste replica-speilene jeg har sett. Ser virkelig bra ut!

Nå er det bare å bestille @ahj :)

Takk for det! :) 

1 time siden, ahj skrev:

Nå har jeg dårlig erfaring med replica, men dette så ganske så bra ut. :) 

@Frode D Er disse til pre face speilene eller til facelift? 

I annonsen stod det at de ikke passet LCI, så jeg kjøpte to pre-LCI speil med i høyglans sort og lemans-blått deksel. Tanken var å bare bruke de hvis M3-speilene var stygge. Jeg har brukt foten til disse og montert M3-speilene på denne. Måtte modifisere hullene litt for å få de til å sitte slik jeg syns de satt best. De kunne ha bygget litt lenger inn mot foten nederst, men ellers er jeg veldig fornøyd med de. Jeg brukte også den originale motoren og limte speilene over de andre for å beholde varme og slippe å kute noen ledninger. Havnet på ca 4500kr som er litt over halvparten av det jeg fant originale, brukte M3-speil til...

Her er to kjappe bilder til som viser andre siden. (Prikkene er saltflekker - umulig å holde bilen ren)

På nederste bildet ser du at de kunne godt ha bygget litt lenger inn på foten, men dette er ikke noe man ser med mindre man leter etter det. Synes ikke på innsiden.

20180305_140944.thumb.jpg.f2566383a253afb5be517b208f5e35ac.jpg

20180305_140950.thumb.jpg.dac37022035df9c64b3c626ad01bbfad.jpg

34 minutter siden, Anders B skrev:

Kjøpte du sota blinklys glass eller gjorde det selv? Evt link?

Kjøpt på ebay. Det er bare å søke på tinted eller smoked side marker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner brikkene å falle på plass her. Diffuser er lakkert sort og listen over i bilens farge. I går limte jeg takspoileren på nytt og nå sitter den perfekt. Syns dette gjør mye på E91. :)  Nå gjenstår det bare å bestemme seg for coilovers og vente på våren...

Noen kjappe bilder av støvete bil...

20180306_152107.thumb.jpg.262eaeeece3126a5ed1ed445a5825cc1.jpg20180306_152111.thumb.jpg.eb88faa7d2d18fa01357f35bd52d01aa.jpg20180306_152118.thumb.jpg.fd05f9a4884d12a7ff902b3e6ddc59e7.jpg20180306_152125.thumb.jpg.8569e27c54e3cb48612b39b6ddd38872.jpg20180306_152118.thumb.jpg.fd05f9a4884d12a7ff902b3e6ddc59e7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Daniel. skrev:

Ble veldig bra med den vingen! :) Ga litt tøffere look på baken.

Jeg ble anbefalt AP Coilovers :) Med mindre du skal i en høyere prisklasse.

Takker :) 

Har du prøvd AP? Er forsåvidt fornøyd med Supersport som er på den røde, men ser at andre er misfornøyd med de.. Vurderer å ta steget opp til KW V1 eller H&R Monotube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Frode D skrev:

Takker :) 

Har du prøvd AP? Er forsåvidt fornøyd med Supersport som er på den røde, men ser at andre er misfornøyd med de.. Vurderer å ta steget opp til KW V1 eller H&R Monotube.

Nei, har bare kjøpt de. Men har ikke fått montert de siden jeg ikke har noen steder å gjøre det :( En jeg kjenner byttet nettopp fra Supersport med knekte fjærer + defekte dempere (2,5 år gammelt sett) og over til AP, han virker fornøyd så langt.

Står Supersport på min og, men med knekt låsing til ringene og har sett alle de negative tingene så blir det byttet ut med AP. :) Er visst produsert på lisens fra KW, så kan da ikke være så dårlig kvalitet på de. Tviler KW ville hatt noe med de å gjøre da haha.

Tenkte å ta Monotube selv, men passer litt dårlig for lommeboken, spesielt hvis AP kan gjøre jobben til typ halve prisen.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daniel. skrev:

Nei, har bare kjøpt de. Men har ikke fått montert de siden jeg ikke har noen steder å gjøre det :( En jeg kjenner byttet nettopp fra Supersport med knekte fjærer + defekte dempere (2,5 år gammelt sett) og over til AP, han virker fornøyd så langt.

Står Supersport på min og, men med knekt låsing til ringene og har sett alle de negative tingene så blir det byttet ut med AP. :) Er visst produsert på lisens fra KW, så kan da ikke være så dårlig kvalitet på de. Tviler KW ville hatt noe med de å gjøre da haha.

Tenkte å ta Monotube selv, men passer litt dårlig for lommeboken, spesielt hvis AP kan gjøre jobben til typ halve prisen.

Samme som jeg tenker. Skal ikke skamlavt uansett. Hvor kjøpte du de?

Supersport er også "licenced by KW" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frode D skrev:

Samme som jeg tenker. Skal ikke skamlavt uansett. Hvor kjøpte du de?

Supersport er også "licenced by KW" :P

Nei bør vel ha en grei høyde på en brukis :) Jeg kjøpte på Laaav.no, kom etter en uke.

Første gangen jeg hører det :lol: Men de skal visst ha oppgradert demperene i 2017 eller noe sånt, men jeg velger å fortsatt være skeptisk til de. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daniel. skrev:

Nei bør vel ha en grei høyde på en brukis :) Jeg kjøpte på Laaav.no, kom etter en uke.

Første gangen jeg hører det :lol: Men de skal visst ha oppgradert demperene i 2017 eller noe sånt, men jeg velger å fortsatt være skeptisk til de. :P

Okei, mulig jeg også bestiller der da. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...