Gå til innhold

LCI klimapanel problemer med varme/kulde


TrokanterMajor
 Share

Anbefalte innlegg

Håper å få litt hjelp fra ekspertisen. Jeg gjorde ganske nylig en retrofit av klimapanelet på min X3 F25 (2013) med det nye klimapanelet til X3 for 2014-... Pluggene er de samme og alt gikk greit med montering. Problemet er bare at jeg opplever stadig vekk at klimaanlegget går noe berserk uansett modus, A/C eller ikke. Ekstrem varme, og kald luft fra alle vinkler om hverandre. Leser fra andre (amerikanske?) forumer at noen mener det må kodes. Mens enkelte hevder det er PnP.

Alt annet virker forøvrig hva gjelder setevarmer, oppvarming av bakrute etc, men synes ikke klimaanlegget er helt frisk.

Noen som har ide om hva som ble gjøres? Evt om eneste løsning er å montere tilbake den originale?

Takknemlig for svar og innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TrokanterMajor skrev:

Det er vel ingen enkel sak for en nybegynner som meg tenker jeg. Noen i Oslo-området som kan gjøre dette for meg for en avtalt pengesum? Regner med BMW-forhandlere ikke gjør slikt/tar godt betalt..

BMW forhandlerer er veldig lite keen på å kode slikt ja. Spesielt med at den er satt inn selv, bruktpanel (?) og at de ikke har skaffet for deg.

Men se i denne tråden ppå side 1. om noen i nerheten kan hjelpe deg:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...