Gå til innhold

F31 335D Individual || Work Wheels


Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Liten update etter lite oppdateringer fra min side! 

La vinterdekkene på hylla forrige uke og børstet støv av de nye sommerluggene, samt justert litt ned på coiloversene. Ikke helt fornøyd med høyden enda, har lite til ingenting igjen å justere bak, mens fremme har jeg enda ca. 3cm med gjenger, så vurderer å høre litt rundt etter hvem som kan skaffe KW bakfjærer da disse senker noe mer slik at jeg får den rette fitmenten på felgene. Er dog relativt fornøyd med valget av felger, landet på Work Wheels sine Emotion CR2P i henholdsvis 19x9 og 19x10! 

7E7CD451-EF4F-44AB-ACD8-031BA33E7B16.thumb.jpeg.87bb776812c60d46ba0eb7b31114fb78.jpeg

0943122A-5424-4D28-815F-9BBA76746AD4.thumb.jpeg.6d771e39456bfde43b232c319ac149f9.jpeg

81CB6507-35A2-4108-88BB-307DB1D0F3DD.thumb.jpeg.d8c1e0bef7aebe4f36e5f49a9c714783.jpeg

Ellers er M-Performance diffuser bestillt med dobbelt utblås bak så blir å lage til ett opplegg for 340 look da jeg mener det er slik hekken på bilen egentlig burde sett ut 😊 

Er samtidig i tankene om tyske ‘PERL’ sin frontsplitter i carbon, eller Rieger sin i plain sort, sammen med M-Performance sidesplitterne da disse vil gå ganske godt overens i look. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Geir Anders skrev:

Syntes faktisk bilen kledde de gamle sommerfelgene best!

Føler det er litt smak og behag, jeg likte orginalfelgene som sto på, men de ble for smal og stor for min smak, samtidig som at jeg har fått litt mer sansen for mer gummi på hjulene enn det var mulig å kjøre på de 20” felgene i profil! Er forsåvidt enig i at bilen kledde de gamle felgene, de skulle bare vært en tomme mindre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Andreas_R skrev:

Wow. Perfekt F31!! Individual biler som i tillegg er fullstappet i utstyr er sjeldent, til og med på mobile.de. Skinnet med kontrastsømmene på dashbordet setter virkelig prikken over i-en interiørmessig. 

Takker 😄 Utrolig fornøyd med interøret, dashbordet løfter helhetsintrykket i 3-serien betraktelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Utruleg flott fargecombo på denne her 😃 Forstår deg forøvrig veldig godt at du gjekk ned ein størrelse på felgane. For dei fleste her i landet er "jamn og fin veg" eit ukjent uttrykk som omtrent må googlast for å forstås. Sjøl vil eg gå frå 19" på E39'en (som eg syns ser best ut) til 18" sånn at eg får litt meir gummi her på vestlandsvegane 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...