Gå til innhold

Nye 8 serien vist ved et uhell!


quandt1960
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, *MrB* skrev:

...så synes jeg det er noe muffens med de "lekkede" bildene. Den kamuflerte bilen ser ut til å ha en relativt klassisk GT-profil uten de store krumspringene. Kompakt, muskuløs, brede "hofter". Akkurat slik det skal være. Ser rett og slett ut som en helt annen bil. Kan kamuflasje skjule så mye? Har ikke gitt denne bilen opp helt ennå.

Selvfølgelig kommer den nye 8-serien til å ha en relativt klassisk og konservativ GT-profil uten de store krumspringene. Den blir kompakt (i form av et rasjonelt design), muskuløs og får brede "hofter"... akkurat som E31... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som @TRF nevnte forrige gang disse bildene kom og forumet inkl. meg selv var litt kjapp med kritikk(trekt tilbake), så er det kommet M8 GTE som brukes på bane(kom i 2017 engang). Ser vi litt på denne vil man nok få en aning hvordan 8-serien blir. Selvfølgelig må man street-ifisere bilen en god del, og enkelte parti som f.eks. nederste del av bakenden og frontfangeren blir annerledes, men likevel i kombinasjon med spionbildene burde man klare å danne seg et nogen lunde bilde :) Jeg har ihvertfall troa igjen inntil jeg ser bilen i helhet og satser på det blir en god E31 arvtaker, http://www.bmwblog.com/2018/01/26/reasons-love-original-e31-bmw-8-series/.

 

 

bmw_m8_gte_08.jpgbmw_m8_gte_10.jpga_bmw_m8_gte_20.jpga_bmw_m8_gte_22.jpgbmw_m8_gte_00.jpg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...