Gå til innhold

BMW 1 serie med N47D20C, Swirl flaps, DPF, chip ++


Danbek1969
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har anskaffet meg en 2009 BMW 116d med motor N47D20C og lurer da på noen små ting.

Denne skal chippes snart og da lurer jeg på hva folk har gjort før meg.  Jeg har hørt med TS racing og de kan ta jobben.

I forhold til dette tenkte jeg å :

* Fjerne DPF --> Noen forslag til hvordan downpipe som er god?

*Fjerne EGR --> Kode ut eller fjerne fysisk? Hvis fjerne, noen link til et godt kit el.?

* Swirl flags --> Er det swirl flaps på disse som på N47D20A motoren? evt. link til side som selger blindeplugger ?

Noe ellers jeg bør tenke på?  

Noen som har gjort samme før som har noen erfaringer?

Bare å skyte inn kommentarer og forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prislisten ligger her, http://quickfix.no/tuning-bmw/prisliste/  men er gammel. send PM til TRF eller på  info@trf-performance.no så får du tilbud på det du spør om.

Swirlflaps på denne motoren vet jeg ikke, men har du lest førstesiden på tråden til TRF jeg linket til? Her omtales de forskjellige motorene.

Endret av Maxmek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Maxmek skrev:

Prislisten ligger her, http://quickfix.no/tuning-bmw/prisliste/  men er gammel. send PM til TRF eller på  info@trf-performance.no så får du tilbud på det du spør om.

Swirlflaps på denne motoren vet jeg ikke, men har du lest førstesiden på tråden til TRF jeg linket til? Her omtales de forskjellige motorene.

Hei

Ang. swirl flaps kom jeg frem til av innlegget at det ikke var så mye forsket på enda, men fant noe på nett som lignet på mitt og fant et ok kit til å fjerne disse så satser på det går i orden :)

Sendte en mail om prisforespørsel til dere

Takker for du tar deg tid til å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...