Gå til innhold

Fryktelig dyr frakt hos koed.no


Slavearbeider'n
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Satt akkurat og lagde meg ei smørbrødliste av klips, skruer, muttere og små deksler jeg trenger til bilen. Da jeg skulle gå i kassen og betale fikk jeg regelrett bakoversveis. Om jeg la til større deler som større lister og innerskjermer gikk frakten nesten opp med 150-200,- Som E30meet medlem sparer man en god del penger på deler, men med så dyr frakt går nesten vinninga opp i spinninga. 
Selv klips, muttere og skruer får plass i en A4 konvolutt men allikevel så er koed sitt billigste alternativ 480,- 
Sist gang jeg bestilte fra koed lå frakta på 130-250,- Noe jeg ikke har fått med meg her, går kjøp av bildeler inn under regjeringas ''morro-avgift''. Skulle nesten tro det. 

Andre som har oppdaget dette?

5a83642c025eb_bestillingkoeddel3.png.3d9a02ff47cff556efc971b87ae97c84.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være noe av en viss størrelse her som gjør utslag?

Stort det motorrom dekselet?

I egen erfaring, og jeg handler vel hos koed minst 1 gang i mnd, så har de alltid ok priser på frakt, selv om alt kommer fra dk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, danskiii skrev:

Må da være noe av en viss størrelse her som gjør utslag?

Stort det motorrom dekselet?

I egen erfaring, og jeg handler vel hos koed minst 1 gang i mnd, så har de alltid ok priser på frakt, selv om alt kommer fra dk.

Om jeg fjerner dekselet som er på bildet fra handlekurven og kun velger, skruer, klips og andre småting kommer fortsatt frakta på 480,-

Det dekselet er ikke så stort, er nedre del av en innerskjerm som skrues fast i fangeren. Har bestilt mye større ting før og da var frakta på ca det Streaxu beskrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du kjøper originale deler så er GS like billig. Når man har e30meet rabatt. I tillegg til at det stortsett er halve tiden i frakt.. ( vertfall der jeg bor )

I tillegg får man gratis frakt uansett hva man bestiller hos GS om man bruker kredittkortet deres, ( som er gratis )

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Skulebollen skrev:

Så lenge du kjøper originale deler så er GS like billig. Når man har e30meet rabatt. I tillegg til at det stortsett er halve tiden i frakt.. ( vertfall der jeg bor )

I tillegg får man gratis frakt uansett hva man bestiller hos GS om man bruker kredittkortet deres, ( som er gratis )

E30meet rabatt får du på Koed også.
Svært sjelden det er billigere på GS hva jeg har opplevd.
Oftest når jeg bestiller der, så er det for at de har noe på lager som ikke Koed har der og da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig en desimalfeil i lagersystemet deres, som da kalkulerer veldig feil på volum eller vekt. 

Hvorfor lager du sutretråd på ett offentlig forum, FØR du har dobbeltsjekket dette med Koed? De svarer relativt kjapt på chat\telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...