Gå til innhold

Fryktelig dyr frakt hos koed.no


Slavearbeider'n
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Skulebollen skrev:

Så lenge du kjøper originale deler så er GS like billig. Når man har e30meet rabatt. I tillegg til at det stortsett er halve tiden i frakt.. ( vertfall der jeg bor )

I tillegg får man gratis frakt uansett hva man bestiller hos GS om man bruker kredittkortet deres, ( som er gratis )

Alt er originale deler. Jeg opplever GS som dyrere enn Koed. Pleier ofte å lage samme handlekurv hos GS og Koed før jeg bestiller for å sammenlikne. Kommer 9/10 ganger frem til at Koed er billigere med rabatt.

Kredittkort holder jeg meg langt borte fra. Kredittkort brukes kun i nød og ytterst sjeldent. Glemmer at jeg har kredittkort noen ganger, nesten så det støver ned.

8 timer siden, Tyggern skrev:

E30meet rabatt får du på Koed også.
Svært sjelden det er billigere på GS hva jeg har opplevd.
Oftest når jeg bestiller der, så er det for at de har noe på lager som ikke Koed har der og da

 

Slik opplever jeg det også. Koed har stort sett ting på lager og upåklagelig kundeservice. 

6 timer siden, CrZyWiz skrev:

Mest sannsynlig en desimalfeil i lagersystemet deres, som da kalkulerer veldig feil på volum eller vekt. 

Hvorfor lager du sutretråd på ett offentlig forum, FØR du har dobbeltsjekket dette med Koed? De svarer relativt kjapt på chat\telefon.

Ehhhh, jeg gjør det for å høre om andre har opplevd eller vært borti liknende. Er det ikke derfor slike forumer finnes?

Om du synes det virker sutrete kunne du latt være å kommentere og holdt slike kommentarer for deg selv. Eller klikka inn på neste emne. Alt for mye sånn tull som det der inne på forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du ut handlelisten din her? Ble nysgjerrig på prisforskjellen :P

Ett døme jeg har fra noe av det siste jeg handlet. Komplett handbrekk kit til e61. Flere hundre kroner billigere fra GS enn på Koed. I tillegg til gratis frakt

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34212213314

1015 på GS, pluss at det er fraktfritt ved bruk av kredittkort. ( Hvorfor ikke?  Får jo bare en faktura i posten og betale. Ingen gebyr eller noe. )

1338 på Koed. + frakt på 140.

Dvs. 450 kroner spart, og raskere levering stortsett..

 

Kan også ta noe av det forrige jeg kjøpte originalt. Innerskjermer til min e36 m3.

Delenr. 51711977047

561 hos Koed

539 hos GS.

Bare 20 kroner, men GS fortsatt billigst. pluss at man sparer 140kr i frakt

 

Så jeg kan ikke skjønne hvorfor alle mener Koed er billigere?
Upåklagelig service fra Koed men det er det fra GS også.

 

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.2.2018 at 22.57, Skulebollen skrev:

Så jeg kan ikke skjønne hvorfor alle mener Koed er billigere?
Upåklagelig service fra Koed men det er det fra GS også.

Varierer jo mye fra vare til vare da. Også er det mye store forskjeller på alternative varer. Men alt i alt så har GS vært dyrest i 90% av tilfellene jeg har sjekket deler jeg skal ha selv. Eneste grunnen til at jeg har brukt GS er at de har butikk i relativ nærhet til meg så jeg får hentet på dagen om det er hast. Som regel også veldig god service hos Koed om det er noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skulebollen skrev:

Alternativ vare er noe annet ja. Men om man skal ha originale deler, som trossalt er og foretrekke.. har jeg enda ikke opplevd Koed som billigere. Er kjempeservice hos Koed men det er de hos GS også :)

Skal sies at Koed ofte har alternativer som er av samme kvalitet som originale, eller bedre for en billigere penge en originale deler. Ofte på understellsdeler. 

Koed > GS bildeler hver dag, hele året for min del. Enkelte priser hos GS er jo direkte latterlige.

Endret av CrZyWiz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, vanskelig å tro faktisk men ja. Har testet bremser og slikt ganske godt, samt basert på tilbakemelding fra nye eiere osv. Men ja, er ikke alltid godt å si når det gjelder sånt, mye bra og mye dårlig ute på markedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...