Gå til innhold

Kjøp av biltralle..


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Driver og funderer på en ifor williams ct136hd. Denne er 4 meter lang og 186 bred. Vil denne bli veel liten for en banebil? Tenker med feks. Wisefab styring på en e36.. 

Og er det noen som har erfaring med og få lave biler oppå en slik som det ikke er tilt på hengeren?

Klarover ar Brian James er tingen osv.. 

Grunnen til at jeg vurderer denne er pris og egenvekt. Jeg har en e61 jeg hååper og få godkjent med 2.2t hengervekt. ( Tuv på hengerfeste ) men i verste fall er det 2t. Da ligger jeg på grensen selv med ct136 som har egenvekt på 585kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor brede disse typiske driftebilene er, men som et eksempel er min (som det ligger noen bilder av på forumet under bloggen) ca 190 over hjula. Og den er vanskelig å få på traller selv om de har tilt med mindre du bruker plank og gjerne skrur av front. Men igjen, jeg vet ikke hvor lav en du tenker å ha bilen. 5a87688659254_lineuprudskogenseptember2016.jpg.0fb274953ab4f45cc2363f89c4d27b1a.jpg

Endret av TRF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som det blir Brian James som er 2m brei. 186 blir vel rett og slett for smalt. 

Størst me problemet med bjt er at dem står 8 timer unna meg.. Og tydeligvis kun der. Noen som tilfeldigvis har fått fraktet en tralle og kan anbefale ett firma? Ingen hjelp og få fra forhandler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...