Gå til innhold

M Performanse Power kit B47


Oddvar S
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har nettopp mottatt M Performance Power kit til min 2015 520D xDrive B47,  dette kitet er levert med nye bremser fram inkl. nye kalipere. Hverken i ETK eller monteringsanvisningen står det noe om felgstørrelse men etter å ha sett kaliperne som er med i kitet kan jeg aldri tenke meg at jeg får på de 17" originale vinterhjulene.

Er det noen som har montert et slikt kit med bremser som med sikkerhet kan svare med på hvilke størrelse på felgene man må ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare 550 av f10/11 som krever 18’’ felger, og jeg vil anta at de du har fått ikke er så store.

Jeg har faktisk sett nye g30 530e m sport, som har m sport bremser som standard, med 17’’ vinterhjul. Da var det riktignok minimal klaring og jeg mener BMW egentlig krever 18’’ med de bremsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20.2.2018 at 22.31, fupsaker skrev:

Sjekk det med verksted/forhandler, på 1-serie går M-bremsene akkurat på 17" originalfelg. :)

Det stemmer for m-sport bremsene på 3-serie / F30 også, har originale 17" BMW-felg på vinterhjulene, og det går akkurat på, men da er det fullt inni der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20.2.2018 at 13.48, Oddvar S skrev:

Hei

Har nettopp mottatt M Performance Power kit til min 2015 520D xDrive B47,  dette kitet er levert med nye bremser fram inkl. nye kalipere. Hverken i ETK eller monteringsanvisningen står det noe om felgstørrelse men etter å ha sett kaliperne som er med i kitet kan jeg aldri tenke meg at jeg får på de 17" originale vinterhjulene.

Er det noen som har montert et slikt kit med bremser som med sikkerhet kan svare med på hvilke størrelse på felgene man må ha?

Har du 190 eller 163hk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...