Gå til innhold

Hardykobling. OE vs Andre firmaer


fretit
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å bytte hardykobling da akslingen allerede e utav bilen og eg vet at hardykoblingen min ikke har så lenge igjenn å leve. Ser at orginal Hardykobling ligger på 1.400kr-1.600kr, mens uorginale ligger på 200kr-600kr. GS Bildeler pleier å ha uorginale deler tilgjengelig hvis det er i tilsvarende kvalitet som den orginale, men GS har ingen uorginale så eg bare lurer på om noen har noe erfaring her eller om noen vet hvor eg kan få tak i ny hardykobling uten at det koster en formue. Takker på forhånd for svar.

IMG_4268.PNG

IMG_4269.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet endel fra Autodoc og autodeler, men da fra produsenter jeg vet av. Uten at det har vært noe problem. MVA betales på posten :) 

BMW produserer ikke deler selv, slik at du kan ende opp med og kjøpe original deler direkte fra produsent. Slik som i mitt tilfelle der jeg kjøpte Lemförder understellsdeler og fant de samme merkene på original delene som jeg tok av. 

Autodoc sender til flere land i Europa, og kan derfor handle store kvanta, som gjør at delene blir billigere. 

Koed.no har også alternativer ;) 

 

Endret av Eivind320x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...