Gå til innhold

Prosjekt F82 M4


lagunilla
 Share

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, lagunilla skrev:

4EFEA13D-8A0F-45DA-B66A-BC0E22B10BC8.jpeg.5b7c806165b7c4699fe4a98e715affe2.jpeg

 

Jeg har fått veldig bra pris på ny bil på jobb. En 2018 M3 i fargen British Racing Green.

Jeg har (nesten) en kjøper på bilen, så om bilen blir solgt er planen en M3, men veldig usikker på fargen. Hva syns dere?

 

939FC670-019C-4202-9990-F1422B30071F.thumb.jpeg.56a9c9c5eebe696a35e5fe52b691c48c.jpeg

 

 

Synes den var jækla fet jeg. Personlig foretrekker jeg også M3 over M4, så for meg hadde det vært enkelt om det gikk tålelig greit økonomisk. Blir neppe feil uansett hva du velger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den ser tøff ut, men litt vanskelig å få inntrykk av fargen. Så kanskje litt .. blass ut liksom, men det er kanskje overskyet? Jeg tenker jo alltid "blir denne lett å selge igjen" når jeg kjøper bil, blir fargen for uvanlig mon tro? Kanskje mindre stress på en M3 enn en "vanlig" BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, magneten skrev:

M4en er jo blitt så tøff!

Vanskelig valg... Fargen er jo grapsestilig på M3 GT hvertfall ;)

Greit å bytte bil snart fruen begynner å bli litt masete pga to unger:p ser ikke problemet med å feste på ungene selv når det er jeg som tar av meg begge to i bilen. I følge hu er setene harde, umulig å sitte i og umulig å snu for å se på barna bak pga stoler uten nakkestøtte. Gidder nesten ikke å gå fra M bil pga elendige unnskyldinger så hun får nøye seg med 2 ekstra dører.

5 timer siden, Orjan skrev:

M3 i BRG er bare helt perfekt! Løp og kjøp 😀

Selvfølgelig liker du den 😛 

stammer jo fra E36😀

5 timer siden, macrorain skrev:

Jeg synes den ser tøff ut, men litt vanskelig å få inntrykk av fargen. Så kanskje litt .. blass ut liksom, men det er kanskje overskyet? Jeg tenker jo alltid "blir denne lett å selge igjen" når jeg kjøper bil, blir fargen for uvanlig mon tro? Kanskje mindre stress på en M3 enn en "vanlig" BMW.

Da er vi to.  Litt blandede følelser om denne bilen. Jeg liker fargen, samtidig synes jeg den ikke passer en moderne bil.

Jeg vil tro heller at det blir mere stress på en M bil enn vanlig BMW. Vanskelig å si.

4 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

San Marino blå, defintivt

 

Nææææææ? Heller Yas Marina Blå?

2 timer siden, sluquet skrev:

Si i fra om du ikke kjøper den M3-en, jeg tar den gjerne 😛 Helt rå farge!

Bilen er ikke reservert,  kommer for salg hos oss snart😃løp og kjøp!!

Endret av lagunilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...