Anbefalte innlegg

On 29.6.2018 at 19.13, lagunilla skrev:

Jeg har fått veldig bra pris på ny bil på jobb. En 2018 M3 i fargen British Racing Green.

Jeg har (nesten) en kjøper på bilen, så om bilen blir solgt er planen en M3, men veldig usikker på fargen. Hva syns dere?

939FC670-019C-4202-9990-F1422B30071F.thumb.jpeg.56a9c9c5eebe696a35e5fe52b691c48c.jpeg

Hadde ikke tenkt lengre enn ett sekund hadde jeg hatt muligheter til å slå kloa i denne. M3 går for meg en høy gang over M4 på alt. Pluss at den er BRG er jo bare til å bli våt i øynene :wub:

M3en er i mine øyne svulstig, barsk og lekker, mens M4en virker stor, tung og har smårare proporsjoner. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, StigJ skrev:

M3en er i mine øyne svulstig, barsk og lekker, mens M4en virker stor, tung og har smårare proporsjoner. 

Det var litt morsomt, for her er vi nøyaktig 100% uenig - bare å bytte om på M3 og M4 her så passer beskrivelsen :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
52 minutter siden, Walkabout skrev:

Det var litt morsomt, for her er vi nøyaktig 100% uenig - bare å bytte om på M3 og M4 her så passer beskrivelsen :P 

Det er jo akkurat slikt som skaper mangfoldet på veiene. At noen faktisk ikke bare liker sølv og svarte Toyotas :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive