Gå til innhold

Prosjekt F82 M4


lagunilla
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Frode D skrev:

Mens jeg som har takluke har fester til takstativ, haha... 

Misunner deg nå, men vi får se hvem som misunner hvem når jeg bestiller M3 Cs.8)

 

Fikk ellers prøvd denne bilen idag. OK bil med riktig farge, men synes 5 serien har blitt altfor stor for min del etter E39, som også er siste generasjon levert med ekte tysk kvalitet. G-Serien (og F90) har ikke gitt meg "wow" inntrykket ennå.

Jeg som jobber med bilene er skuffet over design og kvalitet. Spesielt skuffet over hvordan de har løst ting på billig måte. Tør nesten ikke å kalle BMW premium bil lenger. 2DF81EA0-E04F-4C94-8DC0-EC5994EB5BD1.thumb.jpeg.e8b7be3e622ad1d6ceacde314064f840.jpeg7AA92D44-FC9C-4FBA-B53C-A25BF3E3E56A.thumb.jpeg.9bbd39c4662d7af5c41365c330ae632b.jpegCFFC0139-4A5F-405A-BCEB-22A314687E1F.thumb.jpeg.687465f8ff4ba4fd5497c00e18d8b02f.jpeg

 

Endret av lagunilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, lagunilla skrev:

Når drittsekkene ikke har noe å gjøre går de rundt å stjeler skilter, og ikke bare tar de skiltene, men river de av fangeren.C0D7E3CE-7578-43E2-A8D4-0966D2C2D8C7.thumb.jpeg.90a0484b2cb9c35f4f99585a26dbdcc0.jpeg

Tragisk... Monter skiltene med denne her, så klarer de ikke å få de av på minst fem minutter.

https://www.maxbo.no/tape-dobbeltsidig-utendors-1-5mx19mm-p687434

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

J..... kødder!

Kan ikke ha noe i fred lenger.

Hvordan gikk det med lakken?

Skruehullene har utvidet seg bare, ellers ser det greit ut.

 

12 timer siden, stoltbmwelsker skrev:

Misunnelse er fæl ting. Ble selv frastjelt zz skiltene på f10`en min, virker som disse er populære å stjele. Endte opp med kjedelige kh etter dette :P  

Fikk BT😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lagunilla skrev:

Skruehullene har utvidet seg bare, ellers ser det greit ut.

 

Fikk BT😢

BT er mye bedre enn KH. Alle toyota`ene her i drammen er regga med KH  liksom:P Fikk ha KH skiltene mine i fred i hvert fall, men hadde ikke ventet annet. 

Endret av stoltbmwelsker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har oversett noe, men skilter er vel ikke mer / mindre attraktive for tyver basert på bokstavkombo? De blir jo uansett ubrukelige (les: meldt stjålet) etterhvert så skulle ha lite å si hva slags bokstaver det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sluquet skrev:

Mulig jeg har oversett noe, men skilter er vel ikke mer / mindre attraktive for tyver basert på bokstavkombo? De blir jo uansett ubrukelige (les: meldt stjålet) etterhvert så skulle ha lite å si hva slags bokstaver det er.

Det ligger noe i det du sier. Vil nok tro at en eller fler ungdommer har gått forbi, skjønt at dette ikke er "melk og brød" type bil, og fått lysten til å lage kvalme. At kun den forran ble tatt og ikke bak tyder på at det er lite sannsynlig at det var planlagt å bruke skiltene til noe kriminelt. De fleste stjeler vel begge skiltene om de skal feste dem på egen bil for så å gjøre dumme ting. 

Men seff, kun en teori fra min side. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, sluquet skrev:

Mulig jeg har oversett noe, men skilter er vel ikke mer / mindre attraktive for tyver basert på bokstavkombo? De blir jo uansett ubrukelige (les: meldt stjålet) etterhvert så skulle ha lite å si hva slags bokstaver det er.

Å rive av og kaste det vekk er jo å stjele i den forstand etter min mening. Når folk som vil lage kvalme ser en råere bil med zz skilt trigger det nok mer etter min mening  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...