///M-ini95

F10 525d #Alpinweiss 3 [ LED interiør & LCI tåkelykt testfit s.4]

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Fahad skrev:

Som jeg husker, så betalte jeg ca 5000,- for noen år tilbake. Jeg fikk GS bildeler til å bestille de for meg, men nå leverer de kun H&R.

Fikk også selv pris på 5000 kr i 2016 fra Autolife (?), men pris på montering gjorde at jeg takka nei. Nå som jeg kan gjøre jobben selv, så er ikke  prisen på fjærene  stress. Alikevel, 5000 ( om ikke mer) er mer enn dem andre, så skjønner ikke hva som gjør at ACS er så mye mer dyrere. Vedder itilleg på at de koster mer enn 5000 idag :P

Lånte noen bilder fra tråden din om det er greit?

Screenshot_20180422-153332.thumb.png.1480000f5588c2315f00bdbca3b89212.png

Hadde bilen din EDC? Ell var det originalt sportsunderstell ? :)

Screenshot_20180422-153335.thumb.png.928352c103b9366d2f1a36cf9b2a4a6f.png

25mm senk så iallefall dritbra ut på bilen din! Var vel 21" og var d ikke?

Endret av ///M-ini95

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går helt fint 🙂 Jeg kjørte 21" og det funket helt perfekt. Jeg har kjørt F10 med H&R senk også, men følte at det ble litt stivt og for lav front med leppe foran for min del. Sånn sett er ACS perfekt i mine øyne. Bilen burde faktisk hatt den høyden fra fabrikken.

DSC_0020.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel egentlig bare spørsmål om tid før dette måtte komme på bilen :P

Har lenge hatt lyst, og har like lenge vurdert diverse ebay løsninger. Ene grunnen har vel vært pris, og kanskje mangelen på kompetanse (og lyst) til å strippe bilen ned for å føre kabler. 

Men jeg har vært på utkikk lenge og pruta prisene ned " her og der" slik at å bruke originale deler ble like "billig" som ebay løsninger :D

Nå venter jeg bare på modulen og kablene, så blir det å sette seg ned og planlegge litt.

Vurderer lage en bimmers DIY på dette, da jeg regner med at en del sikkert har lyst å ettermontere ryggekamera til en annen pris enn 10k++

Snapchat-1777741461.thumb.jpg.00247acfc6cf5869ffc66fced95ce84a.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive