Fahad 2071 Rapporter innlegg Skrevet Sunday, 07:10 Som jeg husker, så betalte jeg ca 5000,- for noen år tilbake. Jeg fikk GS bildeler til å bestille de for meg, men nå leverer de kun H&R. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
///M-ini95 127 Rapporter innlegg Skrevet Sunday, 13:34 (endret) 6 timer siden, Fahad skrev: Som jeg husker, så betalte jeg ca 5000,- for noen år tilbake. Jeg fikk GS bildeler til å bestille de for meg, men nå leverer de kun H&R. Fikk også selv pris på 5000 kr i 2016 fra Autolife (?), men pris på montering gjorde at jeg takka nei. Nå som jeg kan gjøre jobben selv, så er ikke prisen på fjærene stress. Alikevel, 5000 ( om ikke mer) er mer enn dem andre, så skjønner ikke hva som gjør at ACS er så mye mer dyrere. Vedder itilleg på at de koster mer enn 5000 idag Lånte noen bilder fra tråden din om det er greit? Hadde bilen din EDC? Ell var det originalt sportsunderstell ? 25mm senk så iallefall dritbra ut på bilen din! Var vel 21" og var d ikke? Endret Sunday, 13:36 av ///M-ini95 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Walkabout 2662 Rapporter innlegg Skrevet Sunday, 14:37 Jeg har ACS på min også, anbefales på det varmeste. Perfekt (diskret) senk og enda bedre å kjøre Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
///M-ini95 127 Rapporter innlegg Skrevet Sunday, 15:05 29 minutter siden, Walkabout skrev: Jeg har ACS på min også, anbefales på det varmeste. Perfekt (diskret) senk og enda bedre å kjøre Kjøpte du også via GS? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Walkabout 2662 Rapporter innlegg Skrevet Sunday, 15:45 41 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Kjøpte du også via GS? BaanVelgen i Nederland, bestilte på nett, god pris og rask levering 1 ///M-ini95 reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Fahad 2071 Rapporter innlegg Skrevet Sunday, 17:48 Det går helt fint 🙂 Jeg kjørte 21" og det funket helt perfekt. Jeg har kjørt F10 med H&R senk også, men følte at det ble litt stivt og for lav front med leppe foran for min del. Sånn sett er ACS perfekt i mine øyne. Bilen burde faktisk hatt den høyden fra fabrikken. 2 Walkabout and ///M-ini95 reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
///M-ini95 127 Rapporter innlegg Skrevet Monday, 15:16 Var vel egentlig bare spørsmål om tid før dette måtte komme på bilen Har lenge hatt lyst, og har like lenge vurdert diverse ebay løsninger. Ene grunnen har vel vært pris, og kanskje mangelen på kompetanse (og lyst) til å strippe bilen ned for å føre kabler. Men jeg har vært på utkikk lenge og pruta prisene ned " her og der" slik at å bruke originale deler ble like "billig" som ebay løsninger Nå venter jeg bare på modulen og kablene, så blir det å sette seg ned og planlegge litt. Vurderer lage en bimmers DIY på dette, da jeg regner med at en del sikkert har lyst å ettermontere ryggekamera til en annen pris enn 10k++ 2 BimmerFan! and Fahad reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider