Gå til innhold

Min E30 2dørs 88 Mod alpinweiss SELGES!!


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

On 9.5.2018 at 13.45, Geir Anders skrev:

Har så lyst på E30, denne er flott! men de prisene er jo latterlige, kan ikke forsvares overhode.

Einig med deg der. E30 e ganske overprisa om dagen, og eg tvila på at dei blir billigare med tiden. M3'en e jo eit kapittel for seg sjøl med ein sinnsjuk pris for eit bra eksemplar. Kunne veldig godt teinkt meg ein M3, men då må ein jo ut med 4-500 000, og i mine auge e ein gammal 3-serie absolutt ikkje verdt so mykje. Og ja, eg veit at dei e endå dyrare i f. eks. Tyskland :P Får klara meg med E30'en eg allerede ha ståande, tenke eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! begynner og bli fornøyd, men er ikke helt 100 fornøyd enda mtp at det ikke er noen nedre del på bakfanger og at den står på kopihjul, men kommer seg nå.

 

Da har Mtech2 nedre del ankommet! Blir forhåpentligvis lakkert til uka sammen med senterne på BBS felgene. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 316 skrev:

Veldig lekkert dette her asså. Har du fått bilen til å gå ordentlig på tomgang? 

Takk! Begynner og komme seg nå. 

 

Ja nå går den veldig bra! begynner og lure på om det sitter en b25 i denne, feilen var bensin, dårlig kvalitet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Eselfjes skrev:

Drømmebil og drømmefelger 😍 Har du to sett RS nå? 

Drømmebil er vel litt og ta i :P Nei, settet som står på bilen er kopier kommer straks for salg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.5.2018 at 23.26, E30_Cato skrev:

Fin tråd med en ryddig bil!

Hvordan "oppsett" blir felgene dine på?

 

Takk takk :) 

 

Specs blir

8,5x9,5 innpress 18 og 14 på 16" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.5.2018 at 7.08, danskiii skrev:

Hvordn var handels opplevelsen med pood da? Hvor lang leveringstid var det på deler?

Nja, var litt kluss og tull venta i 5 uker på deler, og når jeg fikk de så kantene helt jævlig ut med masse slipespor i alu, fikk igjen 1000,- pga. Dette og ventetid, helt fear egt, men jeg kommer nok ikke til å handle der igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ZhilleN skrev:

Nja, var litt kluss og tull venta i 5 uker på deler, og når jeg fikk de så kantene helt jævlig ut med masse slipespor i alu, fikk igjen 1000,- pga. Dette og ventetid, helt fear egt, men jeg kommer nok ikke til å handle der igjen :) 

Skulle kjøpt radinox kanter hos Felgenfuchs isteden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ZhilleN skrev:

Nja, var litt kluss og tull venta i 5 uker på deler, og når jeg fikk de så kantene helt jævlig ut med masse slipespor i alu, fikk igjen 1000,- pga. Dette og ventetid, helt fear egt, men jeg kommer nok ikke til å handle der igjen :) 

Såpass ja. Vurderte prøve disse men blir ihvertfall felgenfuchs nå ja 😅

Men synd for deg da, klarer du polere det bort tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...