Gå til innhold

Alpina dynamic, orginale eller kopi?


viggo E34
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. For de fleste er det vanskelig å se forskjell på ekte Alpina og replikautgaver. Så da gjelder det å se på baksiden. Alle originale merkevarer har logo eller navn inngravert på baksiden. BBS, Alpina, Ronal osv.. Jeg legger merke til at T887 er inngravert og det lå litt i husken at GS Bildeler hadde denne modellen way back. Og ved et kjapt google-søk stemte mine antagelser.

IMG_20180311_223026.thumb.jpg.ff31fb91dc729b320504f8b7579dc744.jpg

Så jeg/vi må nok meddele at det er replikafelger du er på vei til å hente. Og mest trolig fra GS. Dessuten er det ikke sikkert selger vet at det er replika engang. Som du ser på prisen fra 2011, så burde ikke det være så langt unna prisen du må betale, etter min mening. :)

Med dette sagt er det sikkert kurrante felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@viggo E34 Den prisen hørtes ikke ille ut egentlig, om dekkene er ok. Den store forskjellen er om du kjøper originale felger og får uorginale, eller som i dette tilfelle at du vet de er kopier før selger har fått pengene sine. Du er dermed ikke lurt.

Jeg hadde Alpina  replika felger på min 118d, og det plagde meg ikke at de var kopier, fordi jeg vist at de ikke var ekte.

Nå vet du at de ikke er ekte, og kan ta en avgjørelse ut fra det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...