GĂ„ til innhold

Hadde X5, byttet til Q7 og endte opp med Porsche😊


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en rekke bmw’er, sist en 2016 X5 40e. En herlig bil men den har for svak motor. Byttet sĂ„ til 2017 Audi Q7. Fik bil men utrolig kjedelig Ă„ se pĂ„. SĂ„ da dro jeg innom gutta pĂ„ Prestmarken Bil og bestilte en 2018 modell Porsche Panamera Sport Turismo. KnallfornĂžyd!

2C8A65C8-E91F-4798-A72E-A761012F5A67.jpeg

3B1945E3-8210-4702-A05F-CB2CADC08891.jpeg

E3539737-0380-481F-8B2E-92EB34A385F6.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Gratulerer! Dette burde vÊrt den nye folkevogna - punktum. Hvordan er den pÄ vinterfÞre?

Helt konge😊 Veier jo 2,2 tonn sĂ„ den ligger stĂždig og godt pĂ„ veien. Herremin den lyden😊😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Tony Soprano skrev:

Gratulerer med kanonflott bil !

Det er noe helt eget med Porsche har eid 4 stk av forskjellige slag selv sist en Panamera. Blir ikke siste Porsche heller her etter att Porsche Center har kommet til Ålesund. 

 

Takk😊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

25 minutter siden, Fahad skrev:

Gratulerer! De er sĂ„ fine de bilene der 😍 Peneste stasjonsvognen ute pĂ„ markedet etter min mening 

Enig😊 Falt for den med en gang jeg sĂ„ den😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

 Gratulerer med fantastisk bil! Mange her inkludert meg som er grÞnne av misunnelse! Er det i takbÞylene eneste alternativ? Synes bÄde innfesting mot bilen samt hÞyde over taket var litt spesiell. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

On 15.3.2018 at 8:25 AM, johanngj said:

 Gratulerer med fantastisk bil! Mange her inkludert meg som er grÞnne av misunnelse! Er det i takbÞylene eneste alternativ? Synes bÄde innfesting mot bilen samt hÞyde over taket var litt spesiell. 

Ja det er kun det originale Porsche stativet som leveres til den bilen. Jeg ville egentlig ha Thule sitt lavtbyggende men de leverer ikke til den bilen. 

 

On 15.3.2018 at 8:53 AM, fupsaker said:

Fantastisk lekker bil, gratulerer! :)

Takk😊

 

On 15.3.2018 at 8:28 AM, KireS said:

Fantastisk drÞmmebil! SÄ faktisk tidligere i dag Prestmarken la ut bilde av den pÄ FB:)

Takk😊 Stemmet det ja, bor du i omrĂ„det?😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...