GĂ„ til innhold

Hadde X5, byttet til Q7 og endte opp med Porsche😊


Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ja, Panamera Sport Turismo er uten tvil en av verdens peneste stasjonsvogner. Her har Porsche gjort en skikkelig innertier med designet! :) 

EnigđŸ‘đŸ»đŸ˜ŠÂ 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg mÄ innrÞmme at jeg er skikkelig misunnelig. En av de rÄeste bilene jeg vet om. Gratulerer!

Synes forresten at Porsche har truffet veldig godt med hÞyden pÄ bilen og innpress pÄ hjulene. Ikke noe behov for hverken senk eller spacere. Felgene er flotte ogsÄ.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 hours ago, ZhilleN said:

Helt syk bil det der! RÄlekker, grattis! ;) 

Takk takk😊

 

4 hours ago, ogee1 said:

Jeg mÄ innrÞmme at jeg er skikkelig misunnelig. En av de rÄeste bilene jeg vet om. Gratulerer!

Synes forresten at Porsche har truffet veldig godt med hÞyden pÄ bilen og innpress pÄ hjulene. Ikke noe behov for hverken senk eller spacere. Felgene er flotte ogsÄ.

Takk takk😊 Kan justere hĂžyden pĂ„ bilen, den er ca midtstilt nĂ„. Det beste med bilen er lyden av sportseksosen😊

 

Hva synes folket om takboksen? Det er kun Porsche som leverer feste til takboks til denne bilen. Jeg Ăžnsket meg Thule sitt lavdbyggende stativ men det finnes ikke. Jeg synes bilen kler takboksen, og siden bagasjerommet ikke er det stĂžrste kommer den godt med pĂ„ turer😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Var vel ikke sÄ gÊli den takboksen. Blir jo aldri 100% uansett. Det beste er Ä gi litt f... i hvordan det ser ut. Det er vel uansett glemt nÄr du setter deg inn i bilen og vrir om tenningsnÞkkelen? :-D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, ogee1 skrev:

Var vel ikke sÄ gÊli den takboksen. Blir jo aldri 100% uansett. Det beste er Ä gi litt f... i hvordan det ser ut. Det er vel uansett glemt nÄr du setter deg inn i bilen og vrir om tenningsnÞkkelen? :-D

Hehe, det har du faktisk helt rett i😂😂 Har helt sluttet Ă„ hĂžre pĂ„ radio nĂ„, lyden fra eksosen holder i massevis😎

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har du begynt Ä henge i tunneller ogsÄ? :-D

Jeg har en tunnel i nÊrheten der det er en slakk oppoverbakke. Passer pÄ Ä fÄ god avstand til bilen foran, Äpner sidevinduet litt, setter eksosen i Sport og aksellererer opp til 6-7000 omdreininger pÄ andregiret i min Cayman. Ligger pÄ hÞyt turtall og nyter lyden som gjaller gjennom tunnellen til jeg tar igjen bilen foran. FÄr fortsatt gÄsehud hver gang. :-)

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, ogee1 skrev:

Har du begynt Ä henge i tunneller ogsÄ? :-D

Jeg har en tunnel i nÊrheten der det er en slakk oppoverbakke. Passer pÄ Ä fÄ god avstand til bilen foran, Äpner sidevinduet litt, setter eksosen i Sport og aksellererer opp til 6-7000 omdreininger pÄ andregiret i min Cayman. Ligger pÄ hÞyt turtall og nyter lyden som gjaller gjennom tunnellen til jeg tar igjen bilen foran. FÄr fortsatt gÄsehud hver gang. :-)

Haha, akkurat de samme bruker jeg Ă„ gjĂžre😊 DIGGER TUNELLER😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Mistermister skrev:

Nei, ikke min det der😊 De selger noe helt vanvittig med Porsche pĂ„ Prestmarken Bil for tiden😊

Okei, bare sĂ„ at bilen var helt lik og at bildene var de samme som du la ut her 😀 De bruker sikkert bare bildene om igjen pĂ„ en lik bil.

Ja Porsche selger bra om dagen, de har mye attraktive biler pĂ„ gang. SĂŠrlig hybrid modellene gir ekstra godt salg i Norge vil jeg tro. Men tror de pusher ut mye 911 ogsĂ„, synes stadig det stĂ„r nye 911 hos Porsche senteret her i byen 👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

59 minutes ago, Fredrik 90 said:

Okei, bare sĂ„ at bilen var helt lik og at bildene var de samme som du la ut her 😀 De bruker sikkert bare bildene om igjen pĂ„ en lik bil.

Ja Porsche selger bra om dagen, de har mye attraktive biler pĂ„ gang. SĂŠrlig hybrid modellene gir ekstra godt salg i Norge vil jeg tro. Men tror de pusher ut mye 911 ogsĂ„, synes stadig det stĂ„r nye 911 hos Porsche senteret her i byen 👍

Jeg lĂ„nte noen interiĂžrbilder fra den annonsen ja da det er av identisk bil. De fikk inn fire like sport Turismoer nĂ„r jeg hentet min. Hybrid er gunstig priset ja. Den nye cayenne vil ogsĂ„ selge veldig bra😊

 

49 minutes ago, Eirik Viste said:

Dette er en nydelig bil ja. Men jeg har ikke fÄtt med meg bilder av fronten enda, eller tar jeg feil? Hadde vÊrt kjekt Ä se bilder av bilen forfra og.:-D

Hilsen Eirik.

SĂ„nn😊

F4334E42-B315-4DCC-A31F-F70332640925.jpeg

6A0487A3-AB74-4013-A840-C0F3D9ED70D1.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Se der ja. Det siste bildet liker jeg best av alle. Porsche lager utrolig fine biler med sÊrpreg. For mange Är siden var ikke Porsche blant favorittbilene. Men nÄ er de det. BMW har noe med designet og proporsjonene pÄ mange av de nye modellene som jeg ikke blir fortrolig med. Mens Porsche bare lager flere og flere modeller som jeg synes er rÄlekre og sportslige pÄ samme tid. En drÞmmebil dette her.:-D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...