Gå til innhold

Pris på BMW batteri hos Bavaria??


 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal skifte batteri i en E92 med originalt BMW batteri 70AH og 570A.

Fant ut at jeg vil gjøre det før jeg tar den ut fra vinterlagring.

Nå driver jeg å undersøker litt på priser og lurer på om det er noen som vet hvor mye CA.pris er på et slik batteri hos Bavaria?

Har kikket litt på koed og GS,tenker hvis prisen er nokså lik hos Bavaria så kjøper jeg det der,siden jeg ikke er noe særlig gira på å få batteri i posten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vet jeg,men takk for tipset uansett:-D

Jeg har vurdert AGM batteri fra Biltema,hadde den største versjonen i bruksbilen jeg hadde før.Kjempe fornøyd:)

Men jeg liker helst å holde det meste originalt på E92en,de andre bilene er ikke så nøye,hehe:)

Skal innom Bavaria på mandag for å høre på pris på originalt batteri hvis jeg ikke hører noe her,så får jeg se hva det blir til.

Endret av Kristian 325
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pris på min tidligere 11' E91 på 4700,- +-, ferdig byttet og registrert. Dette da med BMW originalbatteri. BMW-forhandleren hadde også uorg., som sikkert hadde gjort nytten like godt. Jeg valgte originalt, da det ikke skilte så alt for mye. Som jeg har sett her i tidligere tråder ligger prisen rundt om fra 4-5000,-(original BMW). Noen har fått den enda litt billigere, men jeg har ingen kjentfolk eller noen tidligere kundeforhold hos de. :)

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen du finner på originalvare hos GS vil nok ligne ganske mye på den du får hos Bavaria. Jeg bytta nettopp batteri selv, originalbatteriet jeg tok ut var Varta Agm/Bmw 105ah.  Hvilket merke som er original vil nok variere i forskjellige tidsepoker etter hvilke fabrikater Bmw har hatt avtaler med.  Jeg har sett både Varta og Bosch som originale Bmw batterier. 

Du kan registrere batteriet veldig enkelt med Carly appen på telefonen hvis du vil prøve deg selv.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle:)Kjempe:)

Batteriet som stod i min bil var et vanlig syrebatteri produsert av Banner for BMW.(70AH 570A) Bilen er en E92 325i 2007 med lite utstyr.

Jeg var i kontakt med Bavaria via mail i dag og de sa at det fantes to typer batteri til min bil,70AH syrebatteri og 70AH AGM.Pris for vanlig syrebatteri var 2162kr mens pris for AGM batteri var 3938kr.

Så det stemmer veldig bra det dere har skrevet om pris:)Takk for alle tips og god hjelp alle:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...