Gå til innhold

Ettermontere spiller i e39 med hifi!


Anbefalte innlegg

Hei, har en E39 525tds 96 model med hifi anlegg og business rds stereo, og jeg vil bytte spiller til pioneer eller lignende. Er det bare og kjøpe 17 pins adapter og sette inn hvilken som helst spiller, eller må jeg kjøpe annet ledningsnett eller eonon spiller for at det skal fungere?? Har ikke særlig lyst til å legge opp nytt ledningsnett, men om det er det som må til for å få bra lyd så gjør jeg det med glede! Har egentlig lyst til å kaste forsterkeren i bagasjerommet så langt jeg får den og heller bare bruke spiller med innebygd forsterker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Eniåtrædve skrev:

Hei, har en E39 525tds 96 model med hifi anlegg og business rds stereo, og jeg vil bytte spiller til pioneer eller lignende. Er det bare og kjøpe 17 pins adapter og sette inn hvilken som helst spiller, eller må jeg kjøpe annet ledningsnett eller eonon spiller for at det skal fungere?? Har ikke særlig lyst til å legge opp nytt ledningsnett, men om det er det som må til for å få bra lyd så gjør jeg det med glede! Har egentlig lyst til å kaste forsterkeren i bagasjerommet så langt jeg får den og heller bare bruke spiller med innebygd forsterker!

Eonon spiller. Da har du dagens tekonologi samt at det ser så mye bedre ut.
Også plug and play.

For eks.:
https://www.eonon.com/Android-Car-GPS/Vehicle-Specific-GPS/GA7201.html

 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...