Gå til innhold

OZ racing - Ytterlepper, bolter og muttre - hvor kjøpe?


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

Kan noen tipse meg om steder å kjøpe lepper og bolter til oz? Vil samle priser på å pusse opp mine oz vega 15" hjul.

Vet om felgenfuchs, men må da finnes flere.

Takker for svar.

PSX_20171010_223811.thumb.jpg.dcfecad17abd0a7452b46d0965406139.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgenfuchs er leverandør til mange andre nettsider. Da vet du at du får bra greier også. Varene er da på lager, kontra andre mellomleverandører som ikke produserer selv. 

 

Kjøp radinox om du skal bytte forran og bak :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, hsd skrev:

Felgenfuchs er leverandør til mange andre nettsider. Da vet du at du får bra greier også. Varene er da på lager, kontra andre mellomleverandører som ikke produserer selv. 

 

Kjøp radinox om du skal bytte forran og bak :) 

Hvordor radinox? Alle sier dette men er det såpass bedre? Ser fet så mye bedre ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radinox er lagd av stål og ikke alu. I teorien kan du kjøre på en fortauskant og det eneste du fil få er noen riper kanten og ikke masse kantkjøringsmerker. Helt ann glans og glød i radinox kanter enn alu. De slipper også å poleres ved jevne mellomrom. Legger du en coating på kantene holder de i flere sesonger uten annet en avspyling.

Se på videoen så ser du hva jeg mener.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radinox er en annen liga. Forskjellen ut av eska er stor, mn etter 4 uker er den helt enorm. Radinox er mye bedre egna mot vasking, regn, skitt osv. 

Alu må man nesten polere etter hver vask for å holde det på topp. Kjedlige greier :) 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet fra felgenfuchs flere ganger og de har god service.

Jeg har kjøpt radinox for første gang og glansen er mye dypere, og så slipper man vedlikehold hele tiden. Polert alu må som regel poleres ofte med mindre du er flink å tørke de. Kommer aldri til å kjøpe alu igjen så lenge det er en mulighet for å få radinox. :D

Felgen Garage er et annet alternativ, men er ofte dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...