Gå til innhold

Min BMW 530 da XDrive M-Sport F11 # Titansølv metallic Shadowline # lakkering av kalippere og vask av hjulbuer. salg av bil vurderes s. 16


 Share

Anbefalte innlegg

 

On 2.8.2018 at 13.38, Walkabout skrev:

Det ble fint! Men nå trenger du senk :P 

Tusen takk, @Walkabout Jeg er helt enig. Syns dem passet bilen meget bra. Jeg rekna med du eller noen kom til snakke om senk ja:) 

On 2.8.2018 at 13.23, Amistad skrev:

Dette ser bra ut :) 

Mange takk, @Amistad

On 2.8.2018 at 13.14, Fahad skrev:

Så veldig bra ut 🙂 De felgene passer veldig bra på F10/F11

Tusen takk, @Fahad. Syns også dem kler disse bilene veldig godt. Fint med forum som dette. Man får se hva andre har og hva som passer di forskjellige bilene. 

On 2.8.2018 at 13.10, papertiger skrev:

Dette såg kanonbra ut! 

Mange takk, @papertiger. Blev en helt annen bil. Flotte m351 men syns dette blev hakket finere ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Chris A skrev:

Syns også dem kler disse bilene veldig godt. Fint med forum som dette. Man får se hva andre har og hva som passer di forskjellige bilene. 

Det er det som gjør det så dyrt å være aktiv på et slikt forum også i lengden 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, papertiger skrev:

Det er det som gjør det så dyrt å være aktiv på et slikt forum også i lengden 😛 

Det har du helt rett, @papertiger. Hadde nok ikke gjort så mye, så fort hadde det ikke vært for dere gutta inne på bimmers:) 

C64197A9-22AA-4B18-A17F-3FA020F6264E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Chris A changed the title to Min BMW 530 da XDrive M-Sport F11 # Titansølv metallic Shadowline # XENON pære tips S. 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...